صیانت از نظامیان از مهمترین وظایف سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است

9:51 - 30 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۹۳۳۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان نظامی استان کرمانشاه در نشستی با حضور فرماندهان تیپ انصار الرسول (ص)، صیانت از نظامیان را از مهمترین وظایف سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برشمرد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، دادستان نظامی استان کرمانشاه در نشستی با حضور فرماندهان تیپ انصار الرسول (ص)، صیانت از نظامیان را از مهمترین وظایف سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برشمرد.

در این جلسه که فرماندهان گردان‌ها و گروهان‌ها و مسئولان حفاظت و بازرسی این تیپ نیز حضور داشتند، سیدسعید موسوی دادستان نظامی کرمانشاه ضمن ابراز خرسندی از سطح تعاملات بین یگان‌های نظامی و انتظامی استان با سازمان قضایی گفت: امیدوارم که فرماندهان، سازمان قضایی را یک نهاد حامی و پشتیبان برای خود بدانند که همواره حمایت قانونی و قضایی از کارکنان وظیفه شناس و منضبط را مدنظر داشته و برخورد قانونی و البته همراه با رعایت اخلاق و شأن نظامیان را نیز سرلوحه اهداف خود قرار داده است.

وی عدم آگاهی از قانون و بی اطلاعی از عناوین مجرمانه را یکی از شایع‌ترین عوامل فراوانی نرخ جرم دانست و آمادگی دادسرای نظامی استان را جهت افزایش دوره‌های آگاه سازی اعلام کرد.

در این جلسه، سردار ناصر باباخانی فرمانده تیپ انصار الرسول (ص) ضمن تقدیر از مجموعه سازمان قضایی استان کرمانشاه، با تاکید بر لزوم تعامل هر چه بیشتر بین سپاه و این سازمان، خواستار افزایش کلاس‌های آگاه سازی شد و افزود: آموزش در کاهش میزان جرایم کارکنان سپاه بسیار تأثیرگذار است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *