اگر با باور برادری در صحنه باشیم همه مشکلات را حل خواهیم کرد

8:52 - 30 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۹۳۳۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته بسیج و وحدت، گفت: ما همه با هم برادریم و اگر باور کنیم برادریم و اگر با باور برادری در صحنه باشیم همه مشکلات را با برادری حل خواهیم کرد.
اگر با باور برادری در صحنه باشیم همه مشکلات را حل خواهیم کردبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، مسعود پزشکیان امروز در نطق قبل از دستور مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته بسیج و وحدت، گفت: به توان و آمادگی بسیج بود که توانستیم این کشور را در مقابل قدرت‌هایی که تصمیم داشتند انقلاب ما را زمین‌گیر کنند انقلاب را ادامه دهیم. ما با قدرت خودمان توانستیم به این نقطه که در آن هستیم برسیم.

وی افزود بنده بر این باور هستم که برای حل مشکلات آینده کشور و برای مشکلاتی که امروز با آن مواجه ایم همان باور و اعتقاد را نیاز داریم که در زمان جنگ همه مردم ما برای حفظ آب و خاک مان با تمام وجودشان در صحنه بودند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم بدون در نظر گرفتن مناصب و منافع شخصی همه در صحنه بودند تا بتوانند انقلاب را حفظ کنند؛ کارگر کشاورز کارمند کار زندگی خود را تعطیل می‌کردند تا از آب و خاک کشور در جبهه‌ها دفاع کند.

پزشکیان بیان داشت: هر زمانی که مردم به این چنین باوری برسند که بخاطر حفظ ارزش‌ها با تمام وجودشان در صحنه باشند قطعاً تمام مشکلات حل خواهد شد، تنها کافی است که این باور در ما به وجود بیاید و ما بر این باور بمانیم که با بسیج و با حضور باور و اعتقادمان خواهیم توانست که مشکلات کشور را حل کنیم.

نایب رییس مجلس ادامه داد: ما همه با هم برادریم و اگر باور کنیم برادریم و اگر با باور برادری در صحنه باشیم همه مشکلات را با برادری حل خواهیم کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *