مصدومیت دو ستاره "پاری سن ژرمن" در یک شب + فیلم

9:03 - 30 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۹۳۲۶
خبرگزاری میزان-نیمار و امباپه، ستاره‌های پاری سن ژرمن، در دیدار‌های دوستانه امشب تیم‌های ملی کشورشان دچار مصدومیت شدند.

برزیل و فرانسه امشب در دیدار‌هایی دوستانه مقابل کامرون و اروگوئه قرار گرفتند و مهمترین اتفاق نیمه اول این دیدارها، آسیب دیدگی ستاره‌های تیم پاری سن ژرمن بود.

در دیدار برزیل برابر کامرون، در حالی که تنها دقایقی از بازی سپری شده بود نیمار از ناحیه کشاله ران پای راست دچار آسیب دیدگی شد و علی رغم تلاش کادر پزشکی برزیل، بعد از بازگشت به زمین، بلافاصله دوباره از همان ناحیه مصدوم شد و جای خود را ریچارلیسون، ستاره اورتون داد.

دقایق بعد در دیدار فرانسه - اروگوئه، امباپه دچار آسیب دیدگی شد. در دقیقه ۳۱ بازی بود که او در تلاش برای عبور از دروازه بان اروگوئه، با تکل او مواجه شد و فرودی بسیار خطرناک روی دست راستش داشت؛ به طوری که از همان لحظه اول مشخص بود که کاپیتان خروس‌ها در این دیدار دچار آسیب دیدگی شده است. امباپه در نهایت ۵ دقیقه بعد جای خود را فلورین توون داد تا نگرانی‌های کادر فنی پاری سن ژرمن، در فاصله یک هفته تا دیدار حساس مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، افزایش پیدا کند.
 

مصدومیت شدید امباپه و تعویض اجباری فرانسه

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/1874268_508.mp4']
 

مصدومیت نیمار در دقایق ابتدایی بازی با کامرون

var player = videojs('player_227163_1873777',{poster:'',width:640,height:352}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/1873777',{},function (data) {}); }));

 

مصدومیت شدید دو ستاره پارسی سن ژرمن در یک شب + فیلم

 

مصدومیت شدید امباپه در دیدار مقابل اروگوئه + فیلم



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *