گزارش AFC از قهرمانی فوتبال ساحلی ایران در رقابت‌های جام بین قاره‌ای

16:37 - 29 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۹۲۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی از قهرمانی فوتبال ساحلی ایران در رقابت‌های جام بین قاره‌ای منتشر کرد.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی در تارنمای خود به قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در جام بین قاره‌ای ۲۰۱۸ پرداخت.

در گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است:

روسیه در گروه دوم پس از پیروزی برابر تاهیتی (۶ بر ۷)، آمریکا (۱۳ بر ۳) و، اما باخت در آخرین بازی از مرحله گروهی مقابل ایران -تیم نخست گروه با نتیجه ۳ بر ۲، درنهایت بعنوان تیم دوم کار خود در مرحله گروهی به پایان رساند تا در مرحله نیمه نهایی و در یک بازی پر استرس مقابل برزیل درحالی که نتیجه بازی ۵-۵ مساوی در وقت قانونی به پایان رسیده بود، در ضربات پنالتی موفق شد با نتیجه سه بر یک برزیل قهرمان دوره قبل را شکست بدهد.

ایران مسیر همواری را تا رسیدن به فینال پشت سر گذاشت و بدون شکست برابر آمریکا (۸ بر یک)، تاهیتی (۴ بر ۲) و روسیه، نهایتا مصر را در نیمه نهایی با نتیجه ۳ بر یک شکست داد.

روسیه که موفق شده بود تا در نیمه نهایی مسابقات، برزیل را که ۶۶ بازی بدون باخت را پشت سر گذاشته بود، شکست بدهد در وقت اول بازی فینال مقایل ایران با گل‌های کیانی (دقیقه ۳)، محمد معصومی زاده (دقیقه ۶) و حمید بهزادپور (دقیقه ۱۱) سه گل عقب افتاد و به ایران اجازه داد به راحتی یکه تاز شود.

در آغاز نیمه دوم، روسیه گل اول خود را در دقیقه ۱۳ بازی به ثمر رساند. با این حال، ایران جریان بازی را کنترل کرد و نتیجه را با تلاش محمد معصومی زاده در دقیقه ۲۴ به چهار بر یک تبدیل کرد. اما پاپوروتنی هفت دقیقه بعد از آن با دومین گل خود امید را در پنج دقیقه پایانی مسابقه برای روسیه زنده کرد.

تیم آسیای مرکزی فشار را تحمل کرده و در نهایت با نتیجه چهار بر دو به پیروزی دست پیدا کرد، در حالی که برزیل سومی خود را با پیروزی در دیدار رده بندی مقابل مصر با نتیجه ۵ بر ۲ قطعی کرد.

حمید بهزادپور دروازه بان ایران جایزه برترین دروازه بان این دوره را کسب کرد، در حالی که فدور زمسکوف از روسیه جایزه بهترین گلزن را با به ثمر رساندن ۹ گل به دست آورد و جایزه برترین بازیکن هم به رودریگو از برزیل رسید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *