رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

به قهرمانی در لیگ ووشو امیدوار هستیم/ روی قلی‌پور حساب ویژه‌ای باز کردیم

8:33 - 30 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۹۲۲۳
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ووشوی دانشگاه آزاد گفت: قلی‌پور بازیکن باتجربه‌ای است و حساب ویژه‌ای روی او باز کردیم.

کیوان شیرآقایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط تیم دانشگاه آزاد در رقابت‌های لیگ برتر ووشو اظهار داشت: ما در لیگ شرایط خاصی داشتیم و در هفته اول و دوم این مسابقات حضور پیدا نکردیم که یکی از بازی‌های ما به تعویق افتاد، اما متاسفانه مقابل پاس ناجا که رقیب مستقیم ما است، با نتیجه ۱۳ بر صفر بازنده اعلام شدیم که این موضوع کارمان را در ادامه لیگ سخت خواهد کرد.

وی افزود: استخوان بندی تیم ما حفظ شده و چند بازیکن جوان که در انتخابی تیم ملی عملکرد خوبی داشتند را هم جذب کردیم و با مبارزاتی که از بازیکنان خود دیدم، به آینده لیگ امیدوار شدم. با توجه به اینکه نحوه امتیازدهی در لیگ امسال تغییر کرده است ،می‌توانیم امیدوار باشیم جایگاه خوبی در پایان فصل به دست بیاوریم.

سرمربی تیم ووشوی دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که آیا حمید قلی‌پور در رقابت‌های امسال برای این تیم مبارزه خواهد کرد، تصریح کرد: حمید یک مدت از مسابقات و تمرینات تیم ما دور بوده، اما به امید خدا از اواخر آذرماه به ترکیب اضافه می‌شود و در رقابت‌های اصلی برای ما مبارزه خواهد کرد. او بازیکن با تجربه‌ای است و حساب ویژه‌ای روی قلی‌پور باز کردیم.

شیرآقایی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه به دلیل غیبت در هفته نخست مقابل پاس ناجا بازنده اعلام شدیم، شرایط برای قهرمان شدن ما دشوار است، اما اگر تمام بازی‌ها را ببریم و رقیبان اصلی ما مثل پارس جنوبی و پاس امتیاز از دست دهند، می‌توانیم به قهرمانی امیدوار باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *