کیفیت هوای تهران با شاخص ۱۰۸ برای گروه‌های حساس ناسالم است

13:03 - 29 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۹۱۰۶
کیفیت هوای تهران با افزایش یک واحدی آلاینده ذرات معلق با قطر کمتراز ۲.۵ میکرون با شاخص ۱۰۸ برای دومین روز در این هفته در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

کیفیت هوای تهران با شاخص ۱۰۸ برای گروه‌های حساس ناسالم است

به گزارش گروه جامعه و بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز با یک واحد افزایش بر روی ۱۰۸ قرار گرفته و برای گروه‌های حساس ناسالم است.

همچنین در این مدت میزان آلاینده ذرات معلق با قطرکمتر از ۱۰ میکرون از ۶۵ به ۶۸ افزایش و آلاینده منوکسید کربن نیز از ۳۷ به ۳۴ کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش، ایستگاه‌های فرمانداری شهرری با شاخص ۱۶۱، شهرری (منطقه ۲۰) با شاخص ۱۵۹ و شادآباد (منطقه ۱۸) با شاخص ۱۴۸ بیشترین میزان آلودگی هوای شهر تهران در این مدت را داشتند.

همچنین ایستگاه‌های اقدسیه (منطقه ۱)، شهرداری منطقه ۲ و شهرک چشمه (منطقه ۲۲) به ترتیب با شاخص‌های عددی ۵۹، ۶۰ و ۶۹ کمترین آلودگی مناطق شهر تهران در این مدت را داشتند.

مدیر روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای استان تهران با توصیه به گروه‌های حساس جامعه گفت: با توجه به شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه به کودکان، کهنسالان و زنان باردار و بیماران ریوی و قلبی توصیه می‌شود در این شرایط برای کار‌های غیرضروری از منازل خود خارج نشوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *