برخورد با بانک‌هایی که حقوق مردم را بدون کارشناسی موثق به افراد خاص می‌دهند/ استفاده از سند مجعول در پتروشیمی بویراحمد

15:59 - 29 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۹۰۹۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به بانک‌های این استان که اعتبارات را به ازای وثیقه‌های ناچیز به افراد خاص پرداخت می‌کنند هشدار داد و گفت: با بانک‌هایی که حقوق مردم استان را بدون کارشناسی موثق به افراد خاص می‌دهند، برخورد خواهیم کرد.
به طور قاطع از سرمایه گذاری مشروع حمایت می کنیمبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان به اهداف قوه‌ قضائیه در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری نیز اشاره و بیان کرد: به طور قاطع از سرمایه‌گذاری مشروع حمایت می‌کنیم؛ هدف ما اشتغال به کار جوانان است. 

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی در ادامه به بانک‌های استان که اعتبارات را به ازای وثیقه‌های ناچیز به افراد خاص پرداخت می‌کنند هشدار داد و گفت: با بانک‌هایی که حقوق مردم استان را بدون کارشناسی موثق به افراد خاص می‌دهند و موقع پرداخت اقساط آن را نمی‌پردازند و درخواست فرصت تمدید می‌کنند، برخورد خواهیم کرد و از تخلفات بانک‌ها نخواهیم گذشت.

رئیس کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با ذکر این عنوان که هدف ما حمایت از سرمایه گذاری در استان است، اظهار کرد: از هرکسی که در استان کهگیلویه و بویراحمد سرمایه گذاری کند حمایت می‌کنیم. 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *