ارزش بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومانی خدمات شرکت ملی گاز

12:17 - 29 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۹۰۹۳
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
معاون وزیر نفت در امور گاز، ارزش خدمات شرکت ملی گاز ایران به مردم در سال‌های اخیر را بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: هدف این شرکت، افزایش رفاه عمومی در جامعه است.

به گزارش گروه اقتصاد ، حسن منتظر تربتی در نخستین سفر کاری خود به عنوان مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به استان آذربایجان غربی که با هدف آغاز طرح گازرسانی به بخش‌های شهری، روستایی و صنعتی این استان انجام شد، در جمع کارکنان شرکت گاز استان حاضر شد.

وی در این جلسه، خلق ثروت را یکی از اهداف شرکت ملی گاز در ایجاد و توسعه گازرسانی در کشور عنوان کرد و گفت: مدیران شایسته‌ای در طول همه سال‌هایی که گذشت در شرکت ملی گاز خدمت کرده‌اند، این موضوع وظیفه سنگینی را بر دوش همه ما گذاشته است.

به گفته تربتی، وجود منابع عظیم گاز در کشور، خطوط فشارقوی و پالایشگاه‌های عظیم در کنار شرکت‌های توزیع گاز، زمینه‎ساز تولید، انتقال و توزیع پایدار گاز طبیعی در کشور هستند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز، ارزش مادی فعالیت شرکت ملی گاز بر اساس خدمات ارائه شده در سال‌های اخیر را بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: خلق ثروت در همه بخش‌های صنعت گاز یکی از راهبردی‌ترین اهداف شرکت ملی گاز است که موجب ایجاد اشتغال، آرامش عمومی برای مردم، کمک به کاهش آلودگی هوا و دیگر آثار مثبت می‌شود.

لزوم مهارت‎آموزی به کارکنان

سعید مومنی، مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز نیز در این جلسه گفت: توسعه گازرسانی از اولویت‌های شرکت ملی گاز است و پس از آن به آموزش مهارت‌های گوناگونی به کارکنان نیاز داریم.

وی افزود: مهارت خودآگاهی، همدلی، روابط بین فردی، مدیریت استرس، مهارت حل مسئله و تفکر خلاق، مهارت تصمیم‌گیری و انتقادپذیری و ... از جمله مواردی هستند که باید به کارکنان آموزش داده شود.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز تاکید کرد: مشارکت در این مهارت‌ها، جزو مهم‌ترین موارد مدیریتی است و کارکنان شرکت‌های گاز استانی باید نسبت به فراگیری و اعمال آن توجه داشته باشند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *