با جدیت پیگیر حل مشکلات کارگران نیشکر هفت تپه هستیم/ ۱۵ عامل اصلی تجمعات غیرقانونی در شهر شوش آزاد شدند

12:47 - 29 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۹۰۶۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان شوش در توصیه‌ای از کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت تپه خواست که مراقب افراد غیر کارگری که در قالب و پوشش صنفی کارگری قصد سوء استفاده از مقام و جایگاه کارگران زحمتکش را دارند، باشند و بدانند که مسئولان استانی و شهرستان به طور جد پیگیر حل مشکلات آنان هستند.
مصطفی نظری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی در توصیه‌ای از کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت تپه خواست که مراقب افراد غیر کارگری که در قالب و پوشش صنفی کارگری قصد سوء استفاده از مقام و جایگاه کارگران زحمتکش را دارند، باشند و بدانند که مسئولان استانی و شهرستان به طور جد پیگیر حل مشکلات آنان هستند.  

وی اظهار داشت: در روز‌های گذشته متاسفانه افرادی با تحریک یکسری عوامل موجب اخلال و سلب آسایش مردم در برخی نقاط شهر و ترافیک شدند.

این مقام قضایی در شهرستان شوش در ادامه گفت: در این راستا ۱۵ نفر از عوامل اصلی و محرکین تجمعات غیرقانونی شناسایی و تحت تعقیب قرارگرفتند که پس از انجام تحقیقات و اقدامات قانونی با صدور قرار قانونی آزاد شدند.

وی اضافه کرد: در این رابطه اعلام شده است که یک خبرنگار در رابطه با اجتماعات کارگری هفت تپه دستگیر شده است را بشدت تکذیب می کنیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *