طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی حذف نشده است

11:14 - 29 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۹۰۶۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر لزوم بررسی تحقیق و تفحص از بانک مرکزی گفت: طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی حذف نشده و در حال پیگیری است.

/////به گزارش گروه سیاسی ، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۹ آبان) مجلس شورای اسلامی در تذکر ماده ۲۱۲ آیین نامه داخلی مجلس گفت: درخواست تحقیق و تفحص از بانک مرکزی که توسط نمایندگان تحویل هیئت رئیسه مجلس داده شده بود، خوشبختانه توسط هیئت رئیسه به کمیسیون مربوطه ارجاع داده شد و علی رغم اینکه باید طی ۲ هفته کمیسیون مربوطه بررسی‌ها را صورت می‌داد، ولی بعد از ۸ ماه در کمیسیون مصوب شد و بار‌ها در دستور کار روز مجلس قرار گرفت، ولی در دستور کار هفته گذشته و هفته جاری مجلس از دستور کار حذف شده و علت آن مشخص نیست.

طبق گزارش خانه ملت، نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه سوءمدیریت‌ها در نظام بانکی و موسسات غیردولتی خسارات فراوانی را به کشور وارد کرده است که این امر نیاز به تحقیق و تفحص جدی از مدیریت و فعالیت‌های بانک مرکزی دارد، بنابراین لازم است که در دستور کار مجلس قرار بگیرد.

علی لاریجانی که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی حذف نشده و این موضوع پیگیری خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *