رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جریمه‌ها در زمینه بستن چاه‌های غیرمجاز جوابگو نیست/ شرکت آب منطقه‌ای نسبت به قطع آب دامداری‌هایی که فعالیت ندارند، اقدام کند

11:42 - 29 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۹۰۶۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام والمسلمین نورالله قدرتی گفت: جریمه‌ها در زمینه بستن چاه‌های غیرمجاز جوابگو نیست و باید با هدررفت میلیون‌ها مترمکعب آب برخورد جدی شود.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین نورالله قدرتی در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال که در سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب قزوین برگزار شد، اظهار کرد: همه ما مدیران امانتدار هستیم و باید نسبت به تضییع حتی یک ریال از حقوق مردم حساس باشیم واگر کوتاهی شود باید پاسخگو باشیم.


مقام ارشد قضایی استان قزوین تاکید کرد: باید حقوق بیت المال محفوظ بماند و هر کس در حوزه کاری خود مسئول است نسبت به آب و خاک، محیط زیست، حقوق مردم حساس باشد و کوتاهی نکند.


وی اضافه کرد:  مدیران باید در مسیر خدمت به مردم باشند و چپ و راست معنا ندارد، اگر راهمان درست باشد مردم راضی می‌شوند در غیر این صورت وقتی بازنشسته شویم دیگر جایگاهی نخواهیم داشت.


رئیس کل دادگستری استان قزوین یادآورشد:همه در یک مجموعه واحد باید با مشورت دنبال راهکار‌هایی باشیم تا از بیت المال حفاظت شود.


این مقام قضایی استان  قزوین اظهارداشت: دستگاه قضایی دنبال مچ گیری از کسی نیست بلکه می‌خواهیم کمک کنیم تا تخلفی صورت نگیرد و شاهد این نباشیم که هر روز مثلا یک شهرداری تخلف کند و ما وارد کارشویم.


حجت الاسلام والمسلمین قدرتی گفت: بخش زیادی از مدیران کشور و استان افرادی تلاشگر هستند که خوب کار می‌کنند، اما با تخلف تعداد محدودی از مسئولان کارشان زیر سوال می‌رود لذا همه باید در سالم سازی فضای اداری تلاش کنیم.


رییس شورای مسئولان قضایی استان قزوین با اشاره به کمبود آب در استان اظهارداشت: اگر مدیریت منابع آبی درست انجام شود کمبود‌ها جبران شدنی است و در این راستا نباید دوباره چاه‌هایی که بسته شده باز شود.


وی یادآورشد: جریمه‌ها در زمینه بستن چاه‌های غیرمجاز جوابگو نیست و باید با هدررفت میلیون‌ها مترمکعب آب برخورد جدی شود.


حجت الاسلام والمسلمین قدرتی اضافه کرد: در بستن چاه‌های غیر مجاز حق هیچ کوتاهی نداریم و از مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان می‌خواهم توصیه و سفارشی را قبول نکند.

وی اظهارداشت: قرار نیست برای منافع غیرقانونی حدود دو هزار نفر ما منابع آبی را هدر دهیم و منافع ۸۰ هزار بهره بردار رابه خطربیندازیم.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی گفت: شرکت آب منطقه‌ای نسبت به قطع آب دامداری‌هایی که فعالیت ندارند و تعطیل شده اند و نیز واحد‌های دامی که فعالیت کشاورزی می‌کنند اقدام کند.

در این جلسه گزارشی از وضعیت آبی استان، بستن چاه‌های غیرمجاز، تهدید فرونشست زمین و بیابانی شدن اراضی و چالش‌های این حوزه ارائه شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *