امشب آخرین مهلت تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

10:36 - 29 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۹۰۴۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
توکلی گفت: مهلت شرکت در مرحله تکمیل‌ظرفیت آزمون سراسری دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی تا ساعت ۲۴ امشب ۲۹ آبان به پایان می‌رسد.

آخرین مهلت تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان/ تکمیل ظرفیت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه ، درباره  مهلت ثبت نام  در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان، گفت: بعد از اعلام کدرشته محل‌های جدید یا تکمیل ظرفیت در برخی از رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران در کنکور سراسری سال ۱۳۹۷، مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته تا ساعت ۲۴ امشب ۲۹ آبان تمدید شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه بیان کرد: این مهلت به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و بعد از این تاریخ تقاضا‌های ارسالی به هیچ وجه بررسی نمی‌شوند.

توکلی با اشاره به امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان، اظهار کرد: داوطلبانی که قبلا فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت خود را تکمیل و رسید انتخاب رشته ۱۵ رقمی دریافت کرده‌اند هم در صورت تمایل می‌توانند اولویت‌های انتخابی خود را ویرایش و اصلاح کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان حاطر نشان کرد: تا ساعت ۹ صبح امروز، ۲۹ هزار و ۲۸۹ نفر در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری برای پذیرش در رشته‌های دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهیدرجایی ثبت‌نام و انتخاب رشته کرده‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *