فروش کتاب در طرح پاییزه در تهران از ۴۵۰ میلیون تومان گذشت

10:28 - 29 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۹۰۳۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
اجرای طرح پائیزه کتاب در استان تهران تا سومین روز، ۱۸ هزار و ۷۳ جلد کتاب به مبلغ بیش از چهار میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال فروش داشته است.

به گزارش گروه فرهنگی ، طرح پاییزه کتاب با ۱۰۲ کتابفروشی عضو در استان تهران، شامل ۹۴ کتابفروشی در تهران و ۸ کتابفروشی در شهرستان‌های استان تهران از ۲۶ آبان تا ۴ آذر آغاز به کار کرده است.

با گذشت یک روز و نیم از آغاز این طرح، ۱۸ هزار و ۷۳ جلد کتاب به مبلغ چهار میلیارد و ۴۶۴ میلیون ۶۵۰ هزار و ۷۹۰ ریال در استان تهران به فروش رسیده است.

بر اساس طرح پاییزه کتاب، هر فردی می‌تواند صرفاً با ارائه کارت ملی به کتابفروشی‌های عضو طرح پاییزه کتاب، به میزان یک میلیون ریال کتاب خریداری کند. همچنین به منظور حمایت از نویسندگان نیز تخفیف کتاب‌های تالیفی ۲۵ و کتاب‌های ترجمه ۱۵ درصد خواهد بود.

طرح پاییزه کتاب با ۶۷۵ کتابفروشی عضو در سراسر کشور که شامل ۱۰۲ کتابفروشی در مراکز استان و ۱۵۱ کتابفروشی در شهرستان‌ها می شود، از ۲۴ آبان در استان‌ها و از ۲۶ آبان در تهران آغاز به کار کرده است.

بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ ۲۴ آبان تا ۱ آذرماه با مشارکت بیش از ۶۰ نهاد و سازمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *