علی فروغی در رابطه با حضور سخنگوی شورای نگهبان در بدون توقف چه نوشت

8:56 - 29 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۹۰۰۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
علی فروغی در پست اینستاگرامی خود نوشت :آن‌هایی که در روز‌های اخیر بیننده برنامه جسورانه "بدون توقف" از شبکه سه بوده اند، حتما شاهد پرسش و پاسخ جسورانه و بدون سانسور نفر دوم شورای نگهبان (آقای دکتر کدخدایی) با منتقدان جوان خود از طیف‌های مختلف بوده اند.

به گزارش گروه خبری میزان، علی فروغی مدیر شبکه سه سیما در صفحه ی شخصی خود نوشت:

وقتی استاد دانشگاه به سختی حاضر می‌شود در کلاس درس به شاگردانش اجازه بحث و نقد و نظر بدهد، وقتی فیلمسازان ما غالبا حاضر به نشستن روبروی منتقدان شان نیستند، وقتی که مسئولین از پرسش و پاسخ‌های چالشی رسانه‌ها فراری اند، وقتی چک کردن سوالات در برنامه‌های تلویزیونی تبدیل به توقع شده است و به طور کلی در شرایطی که مونولوگ بیش از دیالوگ هوادار دارد، کاری که سخنگوی شورای نگهبان در برنامه "بدون توقف" شبکه سه سیما کرد، شایسته بالاترین تحسین هاست.

آن‌هایی که در روز‌های اخیر بیننده برنامه جسورانه "بدون توقف" از شبکه سه بوده اند، حتما شاهد پرسش و پاسخ جسورانه و بدون سانسور نفر دوم شورای نگهبان (آقای دکتر کدخدایی) با منتقدان جوان خود از طیف‌های مختلف بوده اند. به ویژه که شورای نگهبان همیشه از کانون‌های حملات رسانه‌های منتقد و البته معاند بوده است. اما ایشان با جسارتی مثال زدنی، بسیار صادقانه، با متانت و با سعه صدر پاسخ سوالات و مطالبات جوان‌ها را دادند که اتفاقا تلاش شده بود برای جدی‌تر شدن برنامه، اکثریت پرسش کنندگان از اقشار واقعا منتقد انتخاب شوند.

قطعا با این اقدام سنجیده و شجاعانه سخنگوی شورای نگهبان، صداقت و #شفافیت این نهاد مهم حقوقی برای مردم بیش از پیش معلوم شد و از سویی، مسیر برای ادامه این رویکرد درست هموارتر شد. پس ما هم دلگرم‌تر از قبل، این رویه را ادامه خواهیم داد؛ ان شا الله.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *