معرفی بدترین دروازه بان سال 2018 +تصاویر

3:23 - 29 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۸۹۶۱
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
سال 2018 به هیچ عنوان برای دروازه بان های بزرگ جهان سال موفقیت آمیزی نبود، آنها حتی نیمی از سطح انتظاراتی که از نامشان هم می رفت را نتوانستند برآورده کنند.

به گزارش گروه فضای مجازی ،  بر خلاف آنچه که از بزرگ ترین دروازه بان های جهان در سال جنجالی 2018 انتظار می رفت، آنها جز نا امیدی و ناکامی هیچ دستاوردی را حاصل نکردند تا محافظان دروازه های حیاتی، به سادگی هرچه تمام تر راه را برای ورود دشمنان باز کنند و بدل به نقطه ضعفی برای تیم خود شوند! شاید پس از شنیدن عنوان "بدترین دروازه بان سال 2018" به صورت ناخودآگاه ذهنتان درگیر اسامی چون ویلی کابایرو و.... شود، اما واقعیت شوکه کننده تر از آنچه که در ظاهر به نظر می رسد است.

معرفی بدترین دروازه بان سال 2018 +تصاویر
داوید دخیا

تیمی که نام داوید دخیا را در ترکیب خود می بیند، فشاری کاذب را تجربه خواهد کرد! تمام این فشار ها سال ها پیش توسط خود او به مخاطبین القا شد؛ پسر جوانی که از مادرید تا الدترافورد را با سوپر سیو های خود بیمه کرده بود بدترین سال فوتبالی اش را در 2018 تجربه کرد؛ دخیا نه در منچستر یونایتد و رقابت های لیگ برتر فصل 2018/19 موفق ظاهر شد و نه در تیم ملی اسپانیا و جام بیست و یکم که پاشنه آشیل اصلی ماتادور ها بود!

معرفی بدترین دروازه بان سال 2018 +تصاویر
تیبو کورتوا

کورتوا به طور معمول در تیم ملی بلژیک تا پیش از دیدار شب گذشته برابر سوئیس بسیار موفق تر از رقابت های باشگاهی ظاهر می شد، اما به نظر می رسد این طلسم هم دیگر شکسته باشد؛ روزهای بسیار بد کورتوا از همان زمانی آغاز شد که او به بدترین شکل ممکن در برابر مسی و بارسلونا آن هم در استمفورد بریج تحقیر شد تا روند بسیار بد تیبو شکل بگیرد؛ هرچند که در روسیه 2018 به مراتب کورتوا موفق تر و قابل اعتماد تر ظاهر شد، اما با شروع رقابت های باشگاهی و پیوستنش به رئال مادرید باز هم آن روزهای فاجعه وار برایش رقم خورد تا این بار او افت وحشتناکش را به تیم ملی هم سرایت دهد و سال سیاه خود را تکمیل کند.

معرفی بدترین دروازه بان سال 2018 +تصاویر
جان لوئیجی بوفون

 

پیرمرد افسانه ای دروازه ها بدترین ظلم ممکن را از سوی جامپیرو ونتورا به خود تحمیل شده دید؛ عدم حضور ایتالیا در جام جهانی 2018 روسیه یکی از بدترین خاطرات حرفه ای محبوب ترین سنگربان دنیا را رقم زد تا در روزهای هیجان زدگی، او بازی های ملی رسما خداحافظی کند و تصمیمی عجیب تر را به دنبال آمن اتخاذ نماید! ترک تورین و حضور در پاری سن ژرمن عملا تمام وجهه او را تحت تاثیر قرار داد تا در پارک دو پرنس بوفون دوست داشتنی نیمکت نشین آلفونسو آرئولا شود و یکی از بدترین سال های فوتبالی عمرش را در 2018 تجربه کند.

معرفی بدترین دروازه بان سال 2018 +تصاویر
مانوئل نویر

کاپیتان و رهبر منشافت که چهره و جایگاهی دست نیافتنی را در دنیای فوتبال از آن خود کرده است، به هیچ عنوان در سال 2018 در حد و اندازه های نام خود نبود! مصدومیت بسیار تلخ در عرصه باشگاهی و دوری بلند مدتش از میادین و همچنین نمایش غیر قابل قبول او در تیم ملی آلمان و رقم زدن فاجعه ای بزرگ، سالی سیاه و غم انگیز را برای هیولای ژرمن ها ترتیب داد تا عملا نویر را به عنوان یکی از بدترین های جهان در سال 2018 قلمداد نمایند.

 

منبع: ورزش 11 

 

 



ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
0
0
دروغ ها بزرگی است درواز بان خوب میگی بد
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *