دیدار رئیس کل دادگستری استان تهران با دو تن از فرزندان شاهد

14:05 - 28 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۸۸۴۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران و هیئت همراه با دوتن از فرزندان شاهد و خانواده‌های آنان دیدار کرد و از نزدیک به گفتگو پرداخت.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان تهران، رئیس کل دادگستری استان تهران در دیدار با دو تن از فرزندان شاهد و خانواده‌های آنان ضمن تبریک سالروز استقرار امامت حضرت ولیعصر (عج) و ماه ربیع الاول و ایام ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) و ابراز خرسندی از این دیدار طی سخنانی اظهار داشت: تکریم و تعظیم شهیدان، تلاش مقدسی است در برافراشتن پرچم‌های سرخ استقلال و آزادی بشریت از زیر یوغ ذلت و اسارت و نیز گام بلندی است در راستای احیای ارزش‌های مکتب توحید و عدالت چراکه شهادت، مرگ در راه ارزش هاست و در واقع هر شهید مشعلی است که در بلندای عزت و سرافرازی یک ملت، جاودانه می‌درخشد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: شهید زیباترین زخم بر پیکر هستی و شهادت زیباترین غزلی است که از لب‌های سرخ حقیقت می‌تراود و بیداری را معنا کرده و بینائی را شفاف می‌سازد.

اسماعیلی تاکید کرد: خانواده‌های معظم شهدا نیز که، ولی نعمت ما هستند در تداوم راه سرخ شهیدان، وظیفه‌ای بس خطیر برعهده دارند که این امر در سنگر قضا و اجرای عدالت، مسلماً از جایگاه مهم تری برخوردار است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *