رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

چرا طیبی نامزد برترین بازیکن سال فوتسال آسیا نیست؟

13:36 - 28 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۸۸۱۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اسامی برترین‌های فوتسال آسیا در حالی از سوی AFC اعلام شد که نام یکی از ستارگان تیم ملی ایران در بین آنها نیست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، امروز (دوشنبه) کنفدراسیون فوتبال آسیا در خبری اقدام به معرفی سه نامزد نهایی برترین بازیکن فوتسال آسیا کرد.

رافائل هنمی (ژاپن)، علی‌اصغر حسن‌زاده (ایران) و مهدی جاوید (ایران) ۳ نامزد نهایی کسب برترین بازیکن فوتسال آسیا هستند، ولی در این بین یک نکته عجیب وجود دارد.

این ۳ نامزد در حالی معرفی شدند که نام حسین طیبی در بین آنها دیده نمی‌شود و این در حالی است که این بازیکن افتخارات زیادی در سال ۲۰۱۸ به دست آورده است.

طیبی در سالی که گذشت آقای گل مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا، قهرمانی با تیم ملی فوتسال ایران در آسیا، قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا با مس سونگون، آقای گلی تورنمنت المنکو روسیه، آقای گلی لیگ قزاقستان و آقای گلی جام حذفی این کشور شده. این در حالی است که این بازیکن در حال حاضر در تیم غیرت که یکی از مطرح‌ترین تیم‌های اروپایی است بازی می‌کند.

بدون شک انتخاب نکردن طیبی به عنوان یکی از ۳ نامزد نهایی کج سلیقگی AFC را نشان داده و حتی این کج سلیقگی در نبودن نام بیرانوند و برانکو در بین سه نامزد نهایی بهترین بازیکنان و بهترین مربیان فوتبال آسیا هم دیده می‌شود.

البته اینکه حسن‌زاده و جاوید جزو گزینه‌ها هستند اتفاق بسیار خوبی بوده و آنها لیاقت این انتخاب را داشتند، ولی انتظار می‌رفت به جای بازیکن ژاپنی نام طیبی در بین برترین‌ها باشد که این امر اتفاق نیفتاد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *