رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

محور ایلام- حمیل از فردا صبح مسدود می‌شود

17:00 - 28 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۸۸۰۶
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: محور ایلام -حمیل به سمت استان کرمانشاه از فردا به علت عملیات عمرانی و تعریض جاده تا ساعت ۲۴ شب یکم آذرماه مسدود است.

محور ایلام- حمیل از فردا صبح مسدود می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه جامعه سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: محور ایلام -حمیل به سمت استان کرمانشاه از فردا به علت عملیات عمرانی و تعریض جاده تا ساعت ۲۴ شب یکم آذرماه مسدود است و رانندگان می‌توانند از محور‌های جایگزین ایلام- ایوان- اسلام آباد و یا ایلام-سرابله- پل سیمره، تردد کنند.

وی به ریزش کوه در مسیر جاده فرعی بانرحمان ترشابه اشاره کرد و گفت: به علت بارندگی‌های اخیر جاده فرعی بانرحمان- ترشابه واقع در شهرستان ملکشاهی دیشب به صورت خفیف ریزش کوه داشت که توسط راه و شهرسازی مهران پاک سازی شد.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت : با توجه به مستعد بودن ریزش کوه در مسیر جاده فرعی بانرحمان- ترشابه واقع در شهرستان ملکشاهی، رانندگان از تردد غیر ضروری در این محور خودداری کنند.

سرهنگ همتی زاده تصریح کرد : با توجه به کوهستانی بودن محور‌های مواصلاتی استان، رانندگان بایستی دقت در رانندگی را در دستور کار خود قرار داده و از انجام حرکات حادثه ساز در طول مسیر خودداری و به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی و تابلو‌های راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *