آخرین تحولات میدانی غرب استان دمشق؛ پیشروی‌های طوفانی نیرو‌های سوری در منطقه تلول الصفاء؛ نفس عناصر محاصره شده داعش به شماره افتاد

10:05 - 28 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۸۷۳۵
نیرو‌های ارتش و دفاع مردمی سوریه در ادامه عملیات علیه تروریست‌های محاصره شده داعش در منطقه تلول الصفاء در غرب استان دمشق موفق شدند در چند محور پیشروی کنند.

به گزارش گروه بین الملل ، نیرو‌های ارتش و دفاع مردمی سوریه در ادامه عملیات علیه تروریست‌های محاصره شده داعش در منطقه تلول الصفاء در غرب استان دمشق موفق شدند در چند محور پیشروی کنند و پیروزی‌های میدانی جدیدی را به دست آوردند.

براساس آخرین اخبار به دست آمده، نیرو‌های سوری با پشتیبانی یگان موشکی و جنگنده ها، حملات علیه تروریست‌ها را از سه محور در شرق منطقه «تلول الصفاء» آغاز کردند و توانستند مناطق «خشم ابوشمزه، رجم فریحه و حاوی شنیع» را به کنترل دربیاورند.

ده‌ها تن از عناصر تروریستی داعش در جریان این درگیری‌ها کشته و زخمی شدند؛ نیرو‌های سوری در محور جنوبی منطقه «تلول الصفاء» موفق شدند مناطق «جوره الحصان و قبور لویژه» را هم از اشغال تروریست‌ها خارج کردند و ۵ کیلومتر در عمق پیشروی کردند.

«ابوهاجر الشیشانی» از فرماندهان ارشد گروه تروریستی داعش در جریان درگیری‌ها به هلاکت رسید و شماری از همراهان وی هم زخمی شدند؛ نیرو‌های سوری پس از تثبیت مواضع در مناطق تازه آزاد شده، عملیات دیگری را در محور جنوبی ترتیب دادند.

به گزارش میزان، نیرو‌های ارتش و دفاع مردمی سوریه در ادامه عملیات در محور جنوبی منطقه تلول الصفاء موفق شدند مناطق «زریبه، ارض الصفاء، الکرکعیه، خشبه تلول و تل المرانی» را از اشغال تروریست‌های داعش خارج و به کنترل درآورند.

به گفته منابع میدانی، در حال حاضر تمامی ارتفاعات در منطقه تلول الصفا به کنترل نیرو‌های سوری درآمده است و درگیری‌ها در محور شرقی و شمال شرقی به شدت با تروریست‌های محاصره شده داعش در جریان است.

از محور شمالی منطقه تلول الصفاء خبر می‌رسد، درگیری میان نیرو‌های سوری و تروریست‌های داعش در محور «تلول الرغیله» به شدت در جریان است؛ گزارش‌ها حاکیست اگر پیشروی‌ها با این روند ادامه یابد مناطق اشغالی غرب استان دمشق در روز‌های آینده به طور کامل آزاد و پاکسازی می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *