دروازه‌بان ناراضی ذوب‌آهن و چند پیشنهاد قابل توجه/ مظاهری پرسپولیسی می‌شود؟

11:20 - 28 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۸۷۲۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته و احتمالا جانشین بیرانوند در پرسپولیس خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، پس از شکست سنگین ۴ بر یک تیم فوتبال ذوب‌آهن مقابل تراکتورسازی در هفته دوازدهم لیگ برتر، باشگاه ذوب‌آهن تصمیم گرفت تغییراتی در کادرفنی خود ایجاد کند و علیرضا منصوریان را جایگزین امید نمازی و کادرش کنند.

در این بین سعید آذری (مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن) در یکی از مصاحبه‌های خود پس از این شکست انتقاداتی نسبت به عملکرد ضعیف رشید مظاهری انجام داد و این دروازه‌بان هم که خیلی ناراحت شده بود علیه آذری مصاحبه کرد.

پس از این موضوع گفته شد که مظاهری به دلیل بروز همین مشکلات در آستانه جدایی قرار گرفته و حتی صحبت از تیم‌های مختلفی همچون پرسپولیس به عنوان مقصد بعدی او هم شد.

در این راستا باید گفت، تصمیم مظاهری برای جدایی از ذوب‌آهن برای این یکی، دو هفته نیست و وی از اول فصل خواستار جدایی از ذوب‌آهن بوده است. این دروازه‌بان ملی‌پوش در اوایل فصل با چند پیشنهاد داخلی و خارجی مواجه شد، ولی در شرایطی که خیلی راضی به ماندن نبود در نهایت در اصفهان ماند.

البته مظاهری برای جدایی فعلا عجله‌ای ندارد و منتظر است تا تکلیف علیرضا بیرانوند در پرسپولیس مشخص شود. شنیده می‌شود در صورتی که بیرانوند در نیم‌فصل از جمع شاگردان برانکو جدا شود بلافاصله مظاهری جایگزین او خواهد شد و اگر بیرانوند نرود، مظاهری باید به تیم دیگری برود که مورد اول محتمل‌تر به نظر می‌رسد.

دروازه‌بان ملی‌پوش ذوب‌آهن این روز‌ها ۲، ۳ پیشنهاد خوب از تیم‌های داخلی دارد، ولی هنوز باشگاهی به صورت رسمی برای این بازیکن اقدام نکرده و به نظر می‌رسد مشتریان او در نیم‌فصل دست به کار خواهند شد.

با شرایطی که پیش آمده به نظر می‌رسد ذوبی‌ها باید شاهد جدایی دروازه‌بان ناراضی خود در نیم‌فصل باشند مگر اینکه اتفاق خاص دیگری رخ دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *