افرادی مانند سلطان سکه علف‌های هرز اقتصاد کشورند

11:21 - 28 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۸۷۱۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
کهزادی به برخورد دستگاه قضایی با سلطان سکه و همدستانش اشاره کرد و گفت: این‌ها علف‌های هرزی هستند که در اقتصاد کشور رشد کرده‌اند و باید کنده شوند تا اقتصاد سالم شود.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی ؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، دکتر کهزادی، معاون مالی و پشتیبانی قوه قضاییه در جلسه شورای قضایی استان زنجان اظهار کرد: هدف دشمن از اقدامات مختلف فلج کردن اقتصاد کشور است.

معاون مالی و پشتیبانی قوه قضاییه با اشاره به سخنان توهین‌آمیز وزیر آمریکایی و پاسخ قاطع سردار سلامی به آن‌ها بیان کرد: ادبیات دشمن بسیار بی‌ادبانه است هر چند که برخلاف ادعا‌هایی که داشتند  شکست خورده اند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز می‌درخشد و به فرموده مقام معظم رهبری امثال ترامپ از بین خواهد رفت و جمهور‌ی اسلامی همچنان زنده است، تصریح کرد: دشمن با فشار‌های مختلف به دنبال القای نگرش خود به کشورمان است و اگر ما به وظایف خود درست عمل کنیم که ان شالله اینگونه خواهد شد؛  آن‌ها هرگز به خواسته‌های خود نخواهند رسید.

کهزادی با اشاره به اینکه باید اقتصاد مقاومتی را در کشور اجرایی وعملیاتی کنیم، افزود: خرید جنس ایرانی و حمایت از تولید نیز از دیگر مباحثی است که موجب موفقیت در اقتصاد مقاومتی و همچنین حل مشکلات خواهد شد.

معاون مالی و پشتیبانی قوه قضاییه در ادامه به تحریم‌های متعدد ایران در حوزه‌های مختلف از سوی دشمنان اشاره کرد و افزود: برای مثال دشمن ایران را در حوزه خودرو تحریم می‌کند، اما همین امر فرصتی است که از تولیدات داخل حمایت شود.

وی همچنین با تاکید بر قدر دانستن ظرفیت‌های کشور از جمله جوانان و مردم متدین و سرمایه‌های کشور بیان کرد: باید از ظرفیت‌های موجود در این حوزه بهره بگیریم.

وی با اشاره به اینکه مسائل اقتصادی بسیار پیچیده است و باید از گروه های کارشناسی مشاوره دهند و با همکاری آن‌ها نیز امور انجام شود، تصریح کرد: با وجود خدمات متعدد دادگستری اگر میخواهیم وارد این مسائل شویم به نظرم باید از نظرات چند کارشناس متعهد نیز استفاده شود.

معاون مالی و پشتیبانی قوه قضائیه با اشاره به اینکه طبق تاکید رئیس قوه قضاییه ستاد اقتصاد مقاومتی در استان‌ها تشکیل می‌شود، افزود: اگر افرادی به تعهدات خود عمل نمی کنند دادگستری‌ها با آن‌ها برخورد خواهند کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *