واکنش پوتین به اظهارات مقام‎های کاخ سفید درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا

9:47 - 28 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۸۷۱۲
سخنگوی کاخ کرملین می‌گوید که رئیس جمهور روسیه به معاون رئیس جمهور آمریکا گفته که مسکو در انتخابات آمریکا دخالتی نداشته است.

روسیه در انتخابات آمریکا دخالت نکرده استبه گزارش گروه بین‌الملل ، سخنگوی کاخ کرملین روز دوشنبه گفت که ولادیمیر پوتین به معاون رئیس جمهور آمریکا گفته که روسیه در انتخابات آمریکا دخالتی نداشته است.

خبرگزاری «اینترفکس» گزارش داد که پوتین در طول گفت‎وگو با «مایک پنس» گفته است که روسیه هیچ ارتباطی با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ندارد.

سخنگوی کرملین می‌گوید که پوتین و پنس هفته گذشته در سنگاپور درباره موضوعات کلیدی با یکدیگر گفت‎وگو کردند که این موضوعات می‌تواند در دیدار پوتین و ترامپ که انتظار می‌رود اواخر ماه نوامبر در حاشیه نشست گروه ۲۰ در آرژانتین برگزار شود مورد مذاکره قرار بگیرند.

«دیمیتری پسکوف» گفت: مایک پنس در این دیدار با موضوع دخالت در انتخابات آمریکا را پیش کشیده و پوتین گفته است که روسیه ارتباطی با این انتخابات و هیچ انتخابات دیگری ندارد.

در پی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، برخی از مقامات این کشور موضوع دخالت روسیه در این انتخابات به نفع ترامپ و تبانی با مقامات کارزار انتخاباتی او کرده‌اند.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *