افتتاح بزرگترین پردیس سینمایی جنوب شهر تهران همزمان با جشنواره فیلم فجر

12:49 - 27 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۸۴۹۴
محمدمهدی حیدریان عصر روز گذشته در آخرین ساعات حضورش به عنوان رئیس سازمان سینمایی از مجتمع درحال اتمام لوتوس مال به عنوان بزرگترین پردیس سینمایی جنوب تهران بازدید کرد.
به گزارش گروه فرهنگی ،در این بازدید که ابراهیم داروغه زاده معاون نظارت و ارزشیابی ، مجید مسچی مدیرعامل موسسه سینماشهر، محمدرضا فرجی مدیرکل سینمای حرفه ای و مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی حضور داشتند بخش های مختلف این پردیس درحال اتمام مورد بازدید قرار گرفت.
در این بازدید محمدرضا صابری و علی سرتیپی به عنوان بهره برداران سینماهای این مجتمع توضیحات لازم را ارائه کردند.
 
افتتاح بزرگترین پردیس سینمایی جنوب شهر تهران همزمان با جشنواره فیلم فجر
مجتمع «لوتوس مال» واقع در نازی آباد در 12 طبقه و دارای 14 سالن سینما با ظرفیت2300 نفر است که بزرگترین سالن 405 نفر و کوچکترین 48 نفر برای کودکان وVIP است.
تفاوت این پردیس با پردیس های دیگر در این است که دارای سالن vip  با جدیدترین امکانات روز دنیاست و  در مجموع 17 هزار و 800 متر مساحت دارد. سالن های سینما در طبقه دوم و سوم قرار دارد و در دیگر طبقات 600 باب مغازه، استخر، شهربازی، هایپر و امکانات تفریحی و رفاهی وجود دارد.
همچنین پارکینگ های این پردیس با ظرفیت برای دو هزار خودرو در طبقات فوقانی قرار دارد.
6 سالن این پردیس از نیمه آذرماه آماده تست می شود و برای نمایش فیلم‌های جشنواره فیلم فجر به بهره برداری می رسد  و 8 سالن دیگر برای اکران فیلم های نوروزی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *