رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کاری با سفارشی بودن انتخاب منصوریان ندارم/ بعید است ذوب‎آهن در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه بگیرد

10:15 - 27 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۸۳۶۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی پیشین تیم فوتبال ذوب‎آهن معتقد است که این تیم نمی‎تواند در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه بگیرد.

رسول کربکندی در گفت‌‏وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره انتخاب علیرضا منصوریان به‎عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب‎‏آهن اصفهان، اظهارداشت: قضاوت برای درست یا نادرست بودن این انتخاب به زمان نیاز دارد. باید عملکرد مربی را ببینیم تا بتوانیم مثبت یا منفی بودن آن را ارزیابی کنیم. منصوریان مربی جوانی است که البته هم رزومه خوب و هم رزومه بد در کارنامه‌اش دارد. در مجموع منصوریان مربی‎ای است که انرژی زیادی درکارش می‏‌گذارد.

وی افزود: ذوب‌آهن تیم خوبی است، اما عدم نتیجه گیری این تیم باید ریشه‎یابی می‎شد. باید مشخص می‎شد مشکل از مربی است یا بازیکن و یا از جا‌های دیگر. به هرحال دیواری کوتاه‌تر از دیوار مربی نیست و امیدواریم این تغییرات اثرات مثبتی در ذوب‌آهن داشته باشد. من فکر می‎کردم با فوتبالی که ذوب‎آهن بازی می‌کند، می‎تواند جزو مدعیان لیگ باشد، ولی به هر علتی نتایج خوبی نگرفت.

پیشکسوت فوتبال ذوب‎آهن با اشاره به دلایل برکناری امید نمازی از هدایت این تیم، خاطرنشان کرد: بعد شکست ۴ بر یک به تراکتورسازی پیش‏بینی می‏شد که تغییراتی در کادرفنی ذوب‌آهن صورت بگیرد. با اینکه انتخاب منصوریان سفارشی بوده یا نه کاری ندارم، اما امیدواریم اثر مثبتی در تیم بگذارد.

کربکندی درخصوص اظهارات امید نمازی مبنی بر اینکه «در ذوب‎آهن در کار او دخالت می‎کردند»، یادآور شد: اگر در کار مربی دخالت شود، این ضعف مربی است. اگر در کار او دخالتی صورت می‌‎گرفته، نباید در این باشگاه کار می‎‏کرد. اینکه آذری علاقه‌مند است با کسانی کار کند که بتواند در بحث فنی در کار آنها دخالت کند، مسئله قابل باوری است.

وی ادامه داد: نمازی کمی عصبی به نظر می‌‏آمد. او حوصله و صبری که یک مربی باید داشته باشد را نداشت. این مربی دانش مربی‎گری داشت، اما کار کردن در لیگ ایران فقط به داشتن علم نیست و مدیریت، قاطعیت و شناخت هم نیاز است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال ذوب‎آهن در پاسخ به این سؤال که «آیا ذوب‎آهن می‌تواند با علیرضا منصوریان در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه بگیرد یا خیر؟»، تصریح کرد: گاهی تغییرات در کادرفنی یک تیم می‎تواند اثر مثبت داشته باشد و گاهی می‎تواند اثر منفی به جا بگذارد. باید زمان داد تا ببینیم منصوریان چقدر به تیم اشراف پیدا کرده است. با این مهره‎ها بعید است ذوب‎آهن در لیگ قهرمانان نتیجه بگیرد. در لیگ قهرمانان آسیا تیم برای رسیدن به موفقیت نیاز به مهره‎‏هایی دارد که اثرگذاری بیشتری داشته باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *