پیشگیری از تعطیلی بیش از ۱۰۰ کارگاه تولیدی و صنعتی در شش ماهه نخست امسال/ ۲۷۴ مورد بازدید از سوی مسئولان دفاتر حمایت از صنعت برای حل مشکلات واحد‌های صنعتی

8:34 - 27 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۸۳۵۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین مظفری از پیشگیری از تعطیلی بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در شش ماهه اول امسال خبر داد.
پیشگیری از تعطیلی بیش از ۱۰۰ کارگاه تولیدی و صنعتی در شش ماهه نخست امسالحجت الاسلام و المسلمین مظفری رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از پیشگیری از تعطیلی بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در شش ماهه اول امسال خبر داد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در خصوص لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: معظم له با درک درستی از شرایط آینده بین المللی و مناسبات پیش روی جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های اخیر؛ اقتصاد را بعنوان مهمترین حوزه تلاش و تحرک مسئولان و مردم تعیین فرمودند: و براین اساس سیاست‌های کلی نظام ساماندهی و در حوزه‌های مختلف برای اجرا ابلاغ شد.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی افزود: بر این اساس قوه قضائیه بعنوان مهمترین رکن حاکمیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی ایفا نمود به نحوی که با حفظ استقلال و در سایه تعامل با سایر قوا گام‌های مؤثری در این زمینه برداشته است.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری با اشاره به برخی از سیاست‌های ابلاغی خاطر نشان کرد: مجموعه قضایی استان خراسان رضوی در قالب شورای قضایی استان اقدامات مؤثر نظارتی به ویژه در زمینه حسن اجرای قوانین توسط سایر سازمان‌ها و دستگاه‌ها با تأکید بر پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات در حوزه اقتصادی و مبارزه با جرایم اقتصادی به انجام رسانده است.

وی افزود: یکی از مهمترین راهبرد‌های دادگستری استان در زمینه اقتصادی مقاومتی حمایت از کارگاه‌های تولیدی و صنعتی بود و این سیاست از طرق مختلف مورد پیگیری قرار گرفت و بحمدالله نتایج خوبی نیز به دنبال داشت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *