بهتر است فعلا قرارداد کولاکوویچ تمدید نشود/ بعید می‌دانم فدراسیون والیبال تعلیق شود

8:41 - 27 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۸۲۵۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
پیشکسوت والیبال گفت: اگر مسئولان ورزش کشور این موضوع را به اطلاع مسئولان جهانی برسانند که قانون منع به کارگیری روسای بازنشسته یک قانون کلی در کشور است، تعلیقی در کار نخواهد بود.

بهنام محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط والیبال ایران اظهار داشت: در حال حاضر جایگاه تیم ملی والیبال ایران بین رده ششم تا دهم دنیا است و خیلی زود است که توقع داشته باشیم بین ۴ تیم برتر دنیا قرار بگیریم و شاید با یک برنامه ریزی درست بتوانیم در سال‌های آینده در رنکینگ جهانی پیشرفت داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه آیا عملکرد ایگور کولاکوویچ در تیم ملی والیبال را مثبت ارزیابی می‌کند یا خیر، تصریح کرد: او مربی جوانی است و برای والیبال ایران زحمت کشیده، اما بهتر است فعلا قرارداد این مربی تمدید نشود تا شاید مربی بهتری پیدا کنیم.

پیشکسوت والیبال درپاسخ به این سوال که در خصوص رفتن ضیایی از فدراسیون والیبال چه نظری دارد، گفت: نه تنها ضیایی بلکه تمام روسای بازنشسته فدارسیون‌های ورزشی زحمت کشیدند و باید از تمام آنها تقدیر شود، اما وقتی قانون می‌گوید روسای بازنشسته باید از رأس کار کنار بروند، دیگر جای حرفی باقی نمی‌ماند.

محمودی با اشاره به این که بعید می‌داند خبر تعلیق احتمالی والیبال ایران صحت داشته باشد، ادامه داد: اگر مسئولان ورزش کشور این موضوع را به اطلاع مسئولان جهانی برسانند که قانون منع به کارگیری روسای بازنشسته یک قانون کلی در کشور است، تعلیقی در کار نخواهد بود. تعلیق در صورتی است که دولت دخالت مستقیم در امور یک فدراسیون داشته باشد.

وی در پایان در خصوص اینکه شنیده می‌شود داورزنی برای باقی ماندن ضیایی در فدراسیون والیبال تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم این بحث واقعیت داشته باشد. اگر کسی بخواهد برای ورزش کشور در میادین بین‌المللی چالش ایجاد کند، قطعا خیانت کرده است. به هر حال این چرخه زندگی است و روزی من هم بازنشسته خواهم شد، اما وقتی پای قانون وسط باشد، باید همه از آن تبعیت کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *