آنکارا فایل صوتی مناقشه اعضای تیم ترور بر سر چگونگی قتل خاشقجی را در اختیار دارد

12:47 - 25 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۷۹۵۲
خبرگزاری الجزیره نوشت آنکارا فایل صوتی ۱۵ دقیقه‌ای از بحث و مناقشه اعضای تیم ترور خاشقجی در کنسولگری ترکیه را در اختیار دارد.
آنکارا فایل صوتی مناقشه اعضای تیم ترور بر سر چگونگی قتل خاشقجی را در اختیار داردبه گزارش گروه بین الملل و به نقل از الجزیره، آنکارا فایل صوتی ۱۵ دقیقه‌ای از بحث و مناقشه اعضای تیم ترور خاشقجی در کنسولگری ترکیه را در اختیار دارد.

الجزیره به نقل از روزنامه حریت ترکیه نوشت دولت ترکیه فایل صوتی ۱۵ دقیقه‌ای از گفتگو‌های اعضای تیم ترور درباره نحوه کشتن خاشقجی در داخل کنسولگری عربستان در استانبول را در اختیار دارد.
 
این دومین فایل صوتی ای است که دولت ترکیه در این مورد در اختیار دارد.
 
این روزنامه در ادامه مدعی شد ترکیه مدارک دیگری از این جنایت مانند برقراری تماس های بین المللی توسط تیم ترور را نیز دارد. این تماس ها پس از انجام قتل برقرار شدند.
 
عبدالقادر سلوی روزنامه نگار حریت گفت مستندات دادستانی عربستان سعودی با مدارکی که ترکیه از این جنایت دارد، مطابقت نمی کند. 
 
او گفت مکالمات فایل دوم ثابت می کند تیم ترور قبل از ورود خاشقجی به کنسولگری در این ساختمان حضور داشته و در مورد چگونگی انجام قتل صحبت می کنند. 
 
 اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه روز سه شنبه گذشته گفت فایل صوتی قتل خاشقچی به قدری هولناک بود که حتی افسر اطلاعاتی عربستانی را که به آن گوش داده بود، شوکه کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *