واشنگتن آمادگی تصمیم گیری در موضوع قتل خاشقجی را ندارد

10:18 - 25 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۷۹۰۹
هدر نائورت سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد آمریکا هنوز برای نتیجه گیری درباره اتفاقات ۲ اکتبر کنسولگری عربستان در استانبول آماده نیست.
واشنگتن آمادگی تصمیم گیری در سناریو قتل خاشقجی را نداردبه گزارش گروه بین الملل و به نقل از اسپوتنیک، هدر نائورت سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد آمریکا هنوز برای نتیجه گیری درباره اتفاقات ۲ اکتبر کنسولگری عربستان در استانبول آماده نیست.

نائورت پنجشنبه در پاسخ به سوال خبرنگاران از موضع آمریکا در مورد توضیحات ضد و نقیض عربستان سعودی گفت:" ما همچنان به دریافت اطلاعات و تجزیه و تحلیل آن‌ها ادامه می‌دهیم و به محض دریافت اطلاعات بیشتر در این باره نتیجه گیری خواهیم کرد. "

مقامات سعودی ابتدا ادعا کردند خاشقجی ساختمان کنسولگری را در همان روز دوم اکتبر ترک کرده، اما بعدا مدعی شدند یک گروه خودسر عامل ارتکاب این جنایت بوده است.


ناشناس
|
-
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
0
آمریکایی ها و هم پیمانانش فقط در ظاهر مثل آدمیزاد هستند ولی در باطن خود شیطان و نوچه هاش هستند که کاراشون رو با تجاوز، قتل، غارت، دروغ، خیانت و هر چیزی که لازم بدونن برای اهداف نامشروعشون بکار میبرند مرگ بر آمریکا و کدخدا پرستهای مزدور که خویشون مثل اربابان آمریکائیشون هست
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *