نفوذ تکنولوژی به ساده‌ترین وسایل / مسواک هوشمند چیست؟

20:30 - 24 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۷۷۴۹
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
مسواک‌های هوشمند، گجت‌های کاربردی هستند که به دلیل طراحی جدید خود در مدت چند ثانیه کار شست و شوی دندان‌ها را انجام داده و امکان بررسی کیفیت شست و شو پس از مسواک زدن را فراهم می‌کند.
نفوذ تکنولوژی به ساده‌ترین وسایل / مسواک هوشمند چیست؟به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، نفوذ تکنولوژی به ساده‌ترین وسایل معجزه علم به شمار می‌روند که در روند کاری ساده‌ترین وسایل روزمره تغییر ایجاد می‌کند و در تلاش است با بهره گیری از فناوری، خدمات بهتری در اختیار انسان‌ها قرار دهد.
 
هوشمندسازی وسایل یکی از اقداماتی است که از چندی پیش بر روی بسیاری از وسایل آغاز شده و شرکت‌های مطرحی در این حوزه تحقیقات و سرمایه گذاری کرده اند.
 
مسواک هوشمند یکی از این وسایل است که در کنار سایر محصولات هوشمند موجود، زنجیره این کالا‌ها را تکمیل می‌کند و عملکرد آن با مسواک برقی متفاوت است.
 
مسواک‌های هوشمند، گجت‌هایی هستند که به دلیل طراحی خود در زمان کوتاهی می‌توانند تمامی دندان‌ها را تمیز کنند که شرکت‌های مختلف زمان ۳  ثانیه تا ۳۰ ثانیه را مطرح کرده اند.
 
این گجت‌ها دارای پستی و بلندی متناسب با دندان‌ها است که با چسبیدن بر روی دندان‌ها کار شست و شو را انجام می‌دهند و در ادامه روند کاری خود نقش نخ دندان را نیز بازی می‌کند.
 
این وسایل با اتکا به هوش مصنوعی می‌تواند کیفیت مسواک زدن را بررسی کند و در برخی مدل‌های پیشنهادی به صورت آنلاین و آفلاین تعریف شده اند که در صورت اتصال به اینترنت، این وسایل اطلاعات خود را با جزئیات دقیق‌تر به اپلیکیشن‌های مربوطه ارسال می‌کنند و یا امکان دیدن آنلاین محیط دهان و دندان را از طریق گوشی تلفن همراه فراهم می کند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *