امیر خانزادی با جانشین فرمانده نیروی دریایی ایتالیا دیدار کرد

14:52 - 23 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۷۶۴۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه دهمین سالگرد اجلاس فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند، با جانشین فرماندهی نیروی دریایی ایتالیا دیدار کرد.

امیر خانزادی با جانشین فرمانده نیروی دریایی ایتالیا دیدار کردبه گزارش گروه سیاسی ، امیر دریادار «حسین خانزادی» در حاشیه دهمین سالگرد اجلاس فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند، با جانشین فرماندهی نیروی دریایی ایتالیا دیدار کرد.

وی در دیدار با جانشین فرمانده نیروی دریایی ایتالیا با اشاره به اعزام ناوگروهی از کشور ایتالیا به منطقه یکم نیروی دریایی ارتش مستقر در بندرعباس، گفت: در آینده‌ای نزدیک ناوگروهی از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به کشور ایتالیا برای بازدید و در راستای تعاملات بیشتر اعزام خواهد شد.

وی افزود: دو نیروی دریایی ارتش ایران و ایتالیا باید با تمام ظرفیت‌های دریایی در حوزه‌های مختلف همکاری داشته باشند و این را می‌توان با اعزام دانشجویان و افسران فی‌مابین دو کشور اجرایی کرد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ایتالیا نیز ضمن ابراز خرسندی از این ملاقات، گفت: نیروی دریایی ایتالیا آمادگی کامل در خصوص میزبانی از ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را دارد.

وی با بیان اینکه ما همواره در تلاش هستیم با نیروهای دریایی کشورهای جهان همکاری و تعامل داشته باشیم، تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نیروی قدرتمند در دریا می‌تواند برای ما بسیار مهم و اثربخش باشد و تمایل خود را در خصوص تعامل در همه حوزه‌ها اعلام می‌کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *