جرایم کمیسیون ماده صد مربوط به پرونده‌های ریزدانه متعلق به افراد کم بضاعت است

12:02 - 22 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۷۲۶۲
عضو کمیسیون ماده صد قانون شهرداری‌ها گفت: جرایم کمیسیون ماده صد مربوط به پرونده‌های ریزدانه اغلب متعلق به افراد کم بضاعت است.

جرایم کمیسیون ماده صد مربوط به پرونده‌های ریزدانه متعلق به افراد کم بضاعت است

،به گزارش گروه جامعه   افشین حبیب‌زاده در یکصدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران که به بررسی «لایحه اعطای مجوز به شهرداری جهت پرداخت و تسویه جرایم آرای ریالی صادره از کمیسیون ماده صد قانون شهرداری مربوط به پرونده‌های ریز دانه» اختصاص داشت، در موافقت با این لایحه گفت: این مساله ماه‌ها در دستور کار معاونت بوده و مجموع رقمی که در ارتباط با این پرونده‌ها مطرح است، دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است که حدود دو هزار پرونده بوده و میزان هر کدام از آن‌ها نهایت ۲۰ میلیون ریال است. اکثر این پرونده‌ها نیز برای افراد کم‌بضاعت و با متراژ پایین است.

عضو کمیسیون ماده صد قانون شهرداری‌ها ادامه داد: مدیرکل سابق کمیسیون ماده صد بسیار دنبال اجرایی شدن این لایحه بود و در جلسات مختلف از ایشان درخواست کردم همان گونه که در شمال تهران بذل و بخشش می‌شود، برای جنوب شهر و افراد کم‌بضاعت نیز تسهیلات لازم در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: اگر معاونت معماری و شهرسازی می‌خواهد این لایحه را تکمیل و با کیفیت بهتری ارایه کند، درخواست کتبی استرداد بدهد.

 انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *