در وزن غیر تخصصی تمام رقیبانم را شکست دادم/ سقف قرارداد در لیگ تکواندو ۴۵ میلیون تومان است!

11:39 - 22 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۷۲۴۲
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
بازیکن تیم تکواندوی لوازم خانگی کن اظهار داشت: سقف قرارداد برای تکواندوکاران ملی‌پوش که مدال جهانی دارند حدود ۴۵ میلیون تومان است!

امیر محمد بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص نیم فصل اول لیگ برتر تکواندو و رتبه دوم لوازم خانگی کن اظهار داشت: دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین رقیبان مستقیم ما برای قهرمانی بودند که در دو هفته پایانی با آنها رو به رو شدیم و متاسفانه نتوانستیم مقابل شهرداری خوب عمل کنیم. فکر می‌کنم با شکست مقابل این تیم شرایط برای قهرمانی تیم ما سخت شد و باید منتظر لغزش شهرداری باشیم.

وی در واکنش به انتخابش به عنوان فنی‌ترین بازیکن نیم فصل اول اظهار داشت: از راهنمایی‌های کادر فنی استفاده کردم و تمام بازی‌هایم را با اختلاف پیروز شدم و از سوی کمیته برگزار کننده این رقابت‌ها به عنوان فنی‌ترین بازیکن نیم فصل اول برگزیده شدم. این موضوع در حالی بود که من در وزن غیر تخصصی یعنی وزن ۵ بازی کردم.

بازیکن تیم لوازم خانگی کن در خصوص اینکه قرارداد مالی تکواندوکاران در لیگ چطور است، تصریح کرد: متاسفانه مسابقات ما خیلی کم پخش زنده می‌شود و همین موضوع باعث شده اسپانسر‌ها توجه کمتری به تکواندو داشته باشند. خیلی از بازیکنان حق دارند در لیگ شرکت نمی‌کنند، چون شرایط مالی زیاد جالب نیست.

بخشی در پایان خاطرنشان کرد: الان سقف قرارداد برای بازیکنان ملی‌پوش که مدال جهانی دارند حدود ۴۵ میلیون تومان است! این مبلغ برای بازیکنان تراز اول خیلی کم است، چون یکی مثل من فقط حدود ۵ میلیون هزینه رفت و آمد دارم و امیدوارم شرایط مالی ما بهتر شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *