۴ شهید و ۹ زخمی در پی حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه/عدم توانایی گنبد آهنین در رهگیری بسیاری از موشک‎های فلسطینی

10:32 - 22 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۷۱۷۹
رسانه صهیونیستی می‎گویند که جنبش حماس هشدار داده در صورتی که اسرائیل به حملات خود ادامه دهد اهداف بعدی موشک‌های مقاومت شهرهای اشدود و بیرشوا خواهند بود.
۴ شهید و ۹ زخمی در پی حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه/عدم توانایی گنبد آهنین در رهگیری بسیاری از موشک‎های فلسطینیبه گزارش گروه بین الملل ، رسانه‎های صهیونیستی خبر دادند حماس پیش هشدار داده در صورتی که اسرائیل به حملات خود ادامه دهد اهداف بعدی موشک‌های حماس اشدود و بیرشوا خواهند بود.
 
این رسانه‌ها همچنین فاش کردند که سامانه گنبد آهنین فقط توانست ۱۰۰ موشک از ۳۷۰ موشک شلیک شده از نوار غزه را ردگیری کند.
 
در همین حال جروزالم پست نوشته است که در همین راستا کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی ساعت نه صبح امروز نشستی امنیتی برگزار خواهد کرد.
 
شمار شهدای فلسطینی دور جدید حملات روز سه شنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۴ تن افزایش یافت.

بنا به اعلام المنار، اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین گفت یک فلسطینی که در اثر حملات رژیم صهیونیستی به شهر رفح زخمی شده بود، به شهادت رسید.

حملات صهیونیست‌ها در طول شب گذشته با هدف قرار دادن یک ایستگاه پلیس و دو ساختمان مربوط به حماس ادامه یافت. تلفاتی از این حملات گزارش نشده است.

رژیم صهیونیستی در ساعات پایانی روز دوشنبه پس از عملیات موشکی حماس به شهرک‌های صهیونیست نشین، حملات هوایی علیه غزه را آغاز کرد.

در جریان این دور از حملات ۴ تن شهید و ۹ تن زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد از روز دوشنبه تاکنون ۳۰۰ موشک از غزه پرتاب شده است که در نتیجه آن ۲۹ صهیونیست زخمی شده اند. یک سرباز این رژیم نیز به دلیل جراحات وارده در شرایط بدی به سر می‌برد.
 
العربیه گزارش داد که در نتیجه حملات موشکی نیروهای مقاومت به ساختمانی در شهر عسقلان در جنوب فلسطین اشغالی، ۲ صهیونیست به هلاکت رسیدند.
 
فوزی برهوم، سخنگوی حماس به صهیونیست‌ها درباره پیامد‌های تجاوز به نوار غزه و تخریب خانه‌ها و مقر‌های دولتی در این منطقه هشدار داد.

برهوم با اشاره به هدف قرار گرفتن یک اتوبوس حمل و نقل نظامیان صهیونیست با موشک هدایت شونده، که نشانه آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با متجاوزان بوده و از گسترش دامنه درگیری‌ها خبر می‌دهد اعلام کرد مقاومت فلسطین ثابت کرده است قدرت انتخاب مکان و زمان و نوع اهداف را دارد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *