تدارک ویژه رادیو برای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران/شبکه‌های رادیویی به استقبال دهه فجر می‌روند

12:53 - 21 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۶۹۴۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
دبیر ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران در معاونت صدا گفت: شورای عالی سیاست گذاری معاونت سیما نه تنها برای رادیو انقلاب بلکه برای تمامی شبکه‌های رادیویی محتوای کلی تعریف کرده و برنامه‌های بسیار ویژه‌ای به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران تدارک دیده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، با نزدیک شدن به ایام دهه فجر و همچنین فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران شبکه‌های مختلف صدا و سیما برنامه‌های متعددی را برای پخش در این ایام در نظر گرفته‌اند. رادیو به عنوان رسانه‌ای قدیمی، اما برنامه‌های پرباری را برای دهه فجر امسال دارد.

علیرضا حبیبی مدیر رادیو انقلاب درباره برنامه‌های آتی این رادیو در ادامه سال ۹۷ گفت: امسال در حال حاضر برنامه‌ای به نام "شهروند برنامه سازان" را داریم که به تازگی در حال شکل گیری است. در این مجموعه شهروندان می‌توانند خاطرات یا ناگفته‌های خود از دوران انقلاب و دفاع مقدس را از طریق رادیو انقلاب با ما در میان بگذارند.

تدارک ویژه رادیو برای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران/شبکه‌های رادیویی به استقبال دهه فجر می‌روند

وی ادامه داد: ما در نظر داریم از طریق رادیو انقلاب به عنوان رسانه‌ای مردمی استفاده کنیم. سادگی رادیو یکی از مزیت‌های آن نسبت به رسانه‌های دیگر است. این سادگی نه تنها در دسترسی بلکه در تولید آثثار رادیویی نیز وجود دارد. در همین راستا مردم هم می‌توانند به راحتی صوت خود را ضبط کنند و برای ما بفرستند.

دبیر ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران در معاونت صدا درباره ویژه برنامه‌های مختص به این سالگرد افزود: رادیو انقلاب بخش کوچکی از رسانه ملی است. سال گذشته شورای عالی سیاست گذاری را در معاونت صدا راه اندازی کردیم که در ان مجموعه‌ای از صاحب نظران داخل و خارج از رادیو فعالیت می‌کنند. در این راه مراکز مهمی همچون حوزه هنری و افراد شهیر و انقلابی حضور بسیار جدی و تاثیرگذاری داشتند.

وی افزود: شورای عالی سیاست گذاری معاونت سیما نه تنها برای رادیو انقلاب بلکه برای تمامی شبکه‌های رادیویی محتوای کلی تعریف کرده و برنامه‌های بسیار ویژه‌ای به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران تدارک دیده است.

تدارک ویژه رادیو برای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران/شبکه‌های رادیویی به استقبال دهه فجر می‌روند

حبیبی در همین راستا اضافه کرد: رادیو جوان، تهران، فرهنگ و ایران برنامه‌های متعددی را برای این مراسم در نظر گرفته اند. تمامی شبکه‌های رادیویی بنا به ظرفیت و محتوای خود برای سالگرد انقلاب برنامه‌های ویژه‌ای دارند که از جمله آن‌ها می‌توان پرداختن به شعر و موسیقی انقلابی در رادیو فرهنگ اشاره کرد.

وی با اشاره به برنامه ریزی بلند مدت رادیو برای تولید محتوا خاطرنشان کرد: معاونت صدا برنامه ریزی بلند مدتی را برای شبکه‌های رادیویی انجام داده تا به نوعی با هدف و سیاست گذاری ویژه و درست به تولید برنامه و محتوا در طی سالیان جاری بپردازند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *