رئیس آینده فدراسیون هندبال باید جوان و باتجربه باشد/ رجبی دنبال مربیگری باشد، نه ریاست فدراسیون

11:36 - 21 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۶۹۱۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
پیشکسوت هندبال ایران گفت: به رجبی پیشنهاد می‌کنم به جای این که به دنبال ریاست فدراسیون هندبال باشد مربیگری کند.

علی حیات‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص این که رئیس آینده فدراسیون هندبال باید دارای چه خصوصیاتی باشد، اظهار داشت: ما باید از گذشته درس بگیریم تا بتوانیم برای آینده هندبال ایران تصمیم درستی اتخاذ کنیم. تصمیماتی که در دوره‌های قبلی گرفته شده نتیجه مثبتی نداشته و این بار باید مراقب باشیم که انتخاب درستی انجام دهیم.

وی ادامه داد: جامعه هندبال باید فردی را انتخاب کند که فکر نو و ایده‌های به‌روزی داشته باشد. ضمن این که در عین جوانی باتجربه هم باشد. رئیس آینده فدراسیون هندبال باید با جامعه هندبال تعامل داشته باشد و از خرد جمعی استفاده کند. وی باید آنقدر شناخته شده باشد که وقتی وارد وزارت ورزش شد پشت هیچ دری نماند.

رئیس سابق کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در خصوص این که گفته می شود محمدرضا رجبی که در حال حاضر دبیر فدراسیون هندبال است قصد دارد برای ریاست این فدراسیون کاندیدا شود، تصریح کرد: رجبی هندبالیست خوبی بوده اما این مسئله دلیل نمی‌شود که مدیر خوبی هم باشد. رئیس فدراسیون باید حداقل در کمیته و بخش‌های مختلف فدراسیون کار کرده باشد. او در طول مدتی که در فدراسیون حضور داشته عملکرد موفقی نداشت. به رجبی پیشنهاد می‌کنم به جای این کارها به دنبال مربیگری باشد.

حیات پور در پایان خاطرنشان کرد: نباید با انتخابی اشتباه باعث شویم اندازه فدراسیون را کوچک کنیم. به کسانی که قبلا عملکرد ضعیفی داشتند نباید اجازه داده شود برای ریاست فدراسیون هندبال کاندیدا شوند. امثال رجبی حداقل باید 10 سال کار کنند تا پس از آن تازه به این فکر کنند که می‌تواند رئیس موفق باشد یا خیر.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *