هت‌تریک طلایی ایران کامل شد/ شاگردان هروی باز هم قهرمان جهان شدند

16:02 - 20 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۶۷۴۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
تیم کومیته مردان ایران با شایستگی قهرمان جهان شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، آخرین روز از رقابت‌های جهانی کاراته در اسپانیا با برگزاری دیدار فینال رقابت‌های کومیته تیمی مردان به پایان رسید و کاراته کاهای کشورمان قهرمان جهان شدند.

در دیدار نهایی این رقابت‌ها صالح اباذری به عنوان نخستین نماینده کشورمان روی تاتامی رفت و با قبول شکست دو بر صفر کار خود را به پایان رساند. بهمن عسگری دومین کاراته کای ایران هم در یک بازی سخت با نتیجه یک بر صفر باخت تا کار برای تیم کشورمان سخت شود.

اما ذبیح الله‌پورشیب کاپیتان باتجربه کشورمان با پیروزی در سومین دیدار امیدهای تیم ایران را زنده نگه داشت. مهدی خدابخشی به عنوان چهارمین بازیکن روی تاتامی رفت و به راحتی از سد رقیب خود گذشت تا کار به بازی سرنوشت ساز پنجم کشیده شود.

سجاد گنج‌زاده که در بخش انفرادی مدال نقره را کسب کرده بود، در بازی سرنوشت ساز فینال کومیته تیمی مقابل حریف ترکیه‌ای بسیار هوشمندانه بازی کرد و با پیروزی در این دیدار، تیم  ایران را به قهرمانی رساند.

به این ترتیب تیم کاراته مردان ایران در کومیته تیمی سومین طلای پیاپی میدان جهانی را کسب کرد تا هت‌تریک طلایی خود را کامل کرده باشد.

مهدی خدابخشی، صالح اباذری، سامان حیدری، اصغر آسیابری، ذبیح پورشیب، سجاد گنج‌زاده و بهمن عسگری ترکیب کومیته تیمی مردان را در رقابت‌های جهانی اسپانیا تشکیل می‌دادند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *