۴ وزیر کابینه ترزا می در آستانه کناره‌گیری و ترک دولت قرار دارند

8:03 - 20 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۶۵۴۱
روزنامه «ساندی تایمز» گزارش داد که ۴ وزیر کابینه انگلیس که طرفدار ماندن این کشور در اتحادیه اروپا هستند در آستانه کناره‌گیری و ترک دولت قرار دارند.

4 وزیر کابینه انگلیس در آستانه کناره‌گیری و ترک دولت قرار دارند

به گزارش گروه بین‌الملل ، روزنامه «ساندی تایمز» گزارش داد که ۴ وزیر کابینه انگلیس که طرفدار ماندن این کشور در اتحادیه اروپا هستند در آستانه کناره‌گیری و ترک دولت قرار دارند.

بر اساس گزارش این روزنامه انگلیسی، اتحادیه اروپا با طرح ترزا می‌ درباره مکانیسم مستقل برای نظارت بر خروج انگلیس از هرگونه ساز و کار گمرکی موقت مخالفت کرده است.

روز جمعه نیز «جو جانسون»، وزیر حمل و نقل انگلیس پس از آنکه طرح ترزا می‌ درباره برگزیت را «اشتباه وحشتناک» توصیف کرد با انتشار بیانیه‌ای استعفا داد.

پیش از این نیز «بوریس جانسون» و «دیوید دیویس» وزاری خارجه و برگزیت انگلیس به دلیل اختلاف با ترزا می‌  بر سر برگزیت از سمت‌های خود کناره‌گیری کردند.

بن‌بست در مذاکرات برگزیت سبب بالاگرفتن اختلافات سیاسی در انگلیس و اوج گرفتن انتقاد‌ها از مقام‌های سیاسی این کشور شده است. چند ماه تا زمان خروج انگلیس از برگزیت باقی مانده و نگرانی‌های سیاسی و اقتصادی بر آینده مبهم این کشور دامن می‌زند.

ترزا می‌ طی ماه‌های اخیر به دلیل عدم موفقیت در کنترل امور مربوط به خروج از اتحادیه اروپا با انتقادات گسترده‌ای مواجه شده است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *