تصاویری تلخ از ورزشگاه آزادی

13:39 - 19 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۶۳۷۳
پرسپولیس به فینال آسیا رسید، اما شاید تنها هواداران این تیم مصائب حضور این تیم در این مرحله را درک می‌کنند.
به گزارش گروه فضای مجازی ،وقتی برانکو ایوانکوویچ در ابتدای فصل و بی‌توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی ادعای بزرگ دستیابی به سه جام را مطرح کرد، کسی آن را باور نکرد و البته کاملا عدم باور آن‌ها با توجه به اینکه تیم از جذب بازیکن محروم بود و ۵ ستاره تیم نیز از زمان اعلام این محرومیت تا شروع فصل جدا شده بودند کاملا قابل توجیه بود.

تصاویری تلخ از ورزشگاه آزادی
برانکو با این امیدواری فصل را برای هوادارانی که طی دو فصل قبل با فراموشی روز‌های تلخ و ناکامی، دو قهرمانی را جشن گرفته بودند، استارت زد.

تصاویری تلخ از ورزشگاه آزادی
آنها، اما اکنون به فینال آسیا راه یافته‌اند و شاید این موقعیت و مصائب آن را تنها هواداران پرسپولیس درک کنند. روز‌هایی که سرمربی تیم مجبور شده بود با کمبود بازیکن در برخی دیدار‌ها به میدان بروند و رفته رفته با فشار بازی‌ها و مصدومیت و محرومیت‌ها شرایط را سخت و سخت‌تر کرد. برانکو و تیمش، اما تمام معادلات را برای ناکامی قابل پیش بینی برای آن‌ها را برهم زدند و اکنون در فینال آسیا حضور دارند.
 
تصاویری تلخ از ورزشگاه آزادی
امروز برای سرخ‌ها روز خاصی خواهد بود، روزی که برای اولین بار به فینال آسیا راه یافته‌اند و روزی که علیرغم شکست در بازی رفت کمتر هواداری است که این ماجرا را پایان یافته بداند و امیدواری در بین تمام آن‌ها برای جبران شکست دو گله در ژاپن موج می‌زند.

تصاویری تلخ از ورزشگاه آزادی
برای اینکه بدانیم آن‌ها چه مسیر سختی را دارند شاید نگاهی به این تصویر تلخ کافی باشد. برانکو که برای چینش ۱۱ نفره تیمش در حساس‌ترین بازی فصل نیز با مشکل و دغدغه همراه است، اما رویای بزرگی برای هواداران تیمش در نظر دارد و این را کسانی که هر روز با او در ارتباط هستند کاملا متوجه می‌شوند، حرکات او روز‌های پیش از بازی و صحبت‌هایش کاملا شبیه روز‌هایی است که او و تیمش به نتیجه دلخواه دست یافته‌اند.
 
منبع: ورزش سه
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *