تا پایان سال میلادی نفر نخست رنکینگ کلی جودوی جهان خواهم شد/ با هدایت منصوری در المپیک ۲۰۲۰ نتیجه می‌گیریم

8:39 - 20 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۶۳۴۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
قهرمان جودوی جهان گفت: امیدوارم تا پایان سال میلادی برای نخستین بار در تاریخ جودوی ایران نفر اول مجموع اوزان هفت‌گانه شوم.

سعید مولایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص اینکه در رنکینگ مجموع جودوکاران دنیا (در تمام اوزان) در رتبه دوم قرار گرفته است، اظهار داشت: با توجه به نتایجی که در یک سال گذشته کسب کرده‌ام شرایط خوبی در رنکینگ دارم و در وزن منهای ۸۱ کیلوگرم فاصله امتیازی من با نفرات دوم و سوم زیاد است، اما در مجموع تمام اوزان با فاصله کمی نسبت جودوکار سنگین وزن گرجستانی در رتبه دوم قرار دارم.

وی افزود: هفته آینده عازم رقابت‌های گرندپری هلند هستم و نکته جالب این است که جودوکار گرجستانی در این رقابت‌ها شرکت نمی‌کند و من می‌توانم با کسب مدال طلا، فاصله امتیازی خودم را با او کمتر کنم. پس از این مسابقات، رقابت‌های گرنداسلم ژاپن را داریم و بعد از آن هم مسابقات مسترز در چین برگزار می‌شود که امتیاز بالایی دارد.

قهرمان جودوی جهان در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند تا پایان سال میلادی به رده نخست رنکینگ تمام جودوکاران دنیا صعود کند، تصریح کرد: تمام تلاش من این است که در سه رویداد پیش رو بهترین نتیجه را کسب کنم تا بتوانم تا پایان سال میلادی برای نخستین بار در تاریخ جودوی ایران نفر اول مجموع اوزان هفت‌گانه شوم. البته جایزه فدراسیون جهانی هم انگیزه من را برای رسیدن به این مهم افزایش داده است.

مولایی در پایان به نقش تاثیرگذار محمد منصوری در عملکرد مثبت تیم ملی جودو اشاره کرد و گفت: تیم ما اتحاد و همدلی خوبی دارد و دیگر دورانی که فقط به کسب سهمیه المپیک فکر می‌کردیم تمام شده است. جودوی ایران آنقدر پیشرفت کرده که الان تمام فکر و ذکر ما کسب مدال المپیک است و امیدوارم با هدایت منصوری بتوانیم در المپیک ۲۰۲۰ از آبروی جودوی ایران دفاع کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *