فعلا نظری روی رفتن نمازی نداریم/ امیدوارم پرسپولیس قهرمان آسیا شود/ سالی یکبار باید 4 بر یک ببازیم!

12:01 - 19 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۶۳۲۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: ما به نمازی اعتماد داریم و فعلا نظری روی رفتن او نداریم.

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره شکست سنگین ذوب آهن مقابل تراکتورسازی در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: انگار که ما قسمت‌مان شده هر سال یکبار با نتیجه ۴ بر ۱ ببازیم و امسال هم قسمت تراکتورسازی بود تا ما را اینگونه مثل پرسپولیس در سال گذشته شکست دهد.

وی افزود: متاسفانه بعضی از بازی‌ها به این شکل رقم می‌خورد و کاری نمی‌توان کرد. ما در نیمه اول عالی بازی کردیم و حتی می‌شد که اختلاف را بعد از گل اول بیشتر کنیم، اما نمی‌دانم چه شد که در نیمه دوم تمرکز تیم ما از بین رفت و متاسفانه چنین نتیجه‌ای رقم خورد البته هواداران تراکتورسازی هم در این نتیجه بی تاثیر نبودند.

مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد ماندن یا رفتن امید نمازی تصریح کرد: ما باید تیم را تقویت کنیم هر چند که تا الان سعی کردیم تا حد توان خواسته‌های سرمربی را برآورده کنیم. من فعلا نظری روی رفتن نمازی ندارم و باید ببینیم که مسئولان کارخانه و اعضای هیئت مدیره چه تصمیمی در این خصوص می‌گیرند. ما به نمازی اطمینان داریم و فعلا او سرمربی ذوب آهن خواهد بود.

آذری گفت: همانطوری که همه می‌دانند ما چند بازیکن خوب مثل کی روش استنلی را از دست دادیم و شاید اگر آنها را داشتیم به این روز نمی‌افتادیم. البته هنوز هم اتفاق بدی رخ نداده و تیم ما شرایط خیلی بدی ندارد.

وی در مورد دیدار امروز تیم‌های پرسپولیس و کاشیما ژاپن در دیدار بر گشت فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: امیدوارم پرسپولیس روز خوبی داشته باشد و قهرمانی آسیا را جشن بگیرد. برخلاف خیلی‌ها که علیه پرسپولیس در بازی رفت شعارمی‌دادند ما امیدواریم پرسپولیس به هدف خود برسد و با شکست کاشیما قهرمان آسیا شده و  باعث سرافرازی ایران شود.

مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: نکته مهم در مورد حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان این است که این باشگاه توانسته در مدت ۱۰ تا ۱۲ ماه سود ۷۵ میلیاردی داشته باشد و چه موقعیتی از این بهتر می‌تواند در فوتبال برای یک باشگاه رقم بخورد که در چنین مدت زمان کوتاهی سود بزرگی نصیب باشگاه شود. ما امسال نماینده ایران در لیگ قهرمانان خواهیم بود و باید خیلی قوی‌تر از این‌ها پا به این مسابقات بگذاریم تا بتوانیم مثل پرسپولیس راهی فینال شده و قهرمان آسیا هم بشویم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *