صفر تا صد بازی پرسپولیس و کاشیما در ورزشگاه آزادی/ همه چیز برای قهرمانی آماده است

9:46 - 19 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۶۲۵۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم فوتبال پرسپولیس امشب قرار است در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم کاشیما ژاپن برود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم فوتبال پرسپولیس ایران قرار است امشب از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران و چارچوب دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم کاشیما آنتلرز ژاپن برود.

در همین ارتباط از چند روز پیش مقدمات لازم برای برگزاری یک فینال آبرومندانه در ایران توسط مسئولان وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس صورت گرفته و تقریبا همه چیز برای برگزاری یک فینال بین‌المللی و قهرمانی پرسپولیس آماده است.

روز گذشته کنفرانس مطبوعاتی سرمربیان و بازیکنان دو تیم هم برگزار شد که از پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ و سیدجلال حسینی در آن شرکت کرده بودند. سرمربی و کاپیتان پرسپولیس در این نشست از اهمیت بالای این بازی و اینکه می‌خواهند برای قهرمانی هرکاری انجام دهند صحبت کردند.

همچنین ژاپنی‌ها که از هفته گذشته خود را مهیای حضور در تهران کرده بودند، امشب قرار است حدود ۸۰۰ هوادار برای تشویق کاشیما به ورزشگاه آزادی بروند و تعداد زیادی خبرنگار ژاپنی هم این بازی را پوشش خواهند داد.

تمام بلیت‌های این بازی در روز و ساعات اولیه به صورت اینترنتی به پایان رسید و قرار نیست برخلاف بازی‌های گذشته حتی یک عدد بلیت در ورزشگاه به صورت کاغذی فروخته شود. در همین ارتباط مسئولان و مدیران باشگاه پرسپولیس هم از هوادارانی که موفق به خرید بلیت نشدند، خواستند که به ورزشگاه نیایند تا بازی با نظم بیشتری برگزار شود.

در روز‌های گذشته شور و حال عجیبی اطراف ورزشگاه آزادی و بین هواداران پرسپولیس وجود داشت به طوری که بسیاری از هواداران مشتاق از شب گذشته راهی ورزشگاه آزادی شده و در اطراف آن مستقر شدند تا به محض باز شدن در‌ها وارد ورزشگاه شوند. طبق اعلام باشگاه پرسپولیس هم قرار است در‌های مدیا سنتر از ساعت ۱۲ به روی اصحاب رسانه باز شود تا آنها وارد ورزشگاه آزادی شوند.

تیم پرسپولیس در حالی قرار است در این بازی به میدان برود که بازی رفت را با ۲ گل به حریف واگذار کرده و به همین دلیل آنها کار سختی برای این بازی خواهند داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *