فراخوان پلیس راهور برای بررسی و اصلاح ظرفیت کامیون‌های کشنده ولوو

9:29 - 19 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۶۲۴۶
معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا از اصلاح ظرفیت کامیون‌های کشنده ولوو خبر داد.

فراخوان پلیس راهور برای بررسی و اصلاح ظرفیت کامیون‌های کشنده ولوو

به گزارش گروه جامعه سرهنگ سعید روحی اظهار داشت:پیش از سال ۸۴ ظرفیت کامیون‌های کشنده از طریق افسران کارشناس پلیس راهور با توجه به یدک و نیمه یدک نصبی تعیین می‌شد که به دلیل تفاوت در یدک‌ها و نیمه یدک‌های مورد استفاده در کشور، عملا ظرفیت‌های متفاوتی برای کامیون‌ها درج می‌شد.

وی افزود: از سال ۸۴ بر اساس قانون جدید شرکت‌های تولیدکننده یا واردکننده کامیون‌ها، ظرفیت‌های پیشنهادی خود را به وزارت صمت اعلام و این وزارتخانه با دریافت مدارک مورد نیاز ظرفیت کامیون‌ها را تعیین و به پلیس راهور برای درج در کارت خودرو ارایه می‌کند.

معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: با توجه به اختلاف ظرفیت کامیون‌هایی که قبل از سال ۸۴ شماره‌گذاری شده‌اند پلیس راهور تصمیم گرفته است نسبت به فراخوان کامیون‌های قبلی و اصلاح ظرفیت‌های آن‌ها اقدام کند.

فراخوان پلیس راهور برای بررسی و اصلاح ظرفیت کامیون‌های کشنده ولوو
وی تصریح کرد: بر این اساس در فاز اول کلیه مالکان اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی کامیون‌های کشنده ولوو FH, FH۱۲ و F۱۲ مدل‌های ۸۴ و ماقبل به شرط قرار نگرفتن در سن فرسودگی (۲۲ سال) در صورتی که مغایرتی در ظرفیت درج شده در کارت خودرو و رقم درج شده در جدول زیر مشاهده می‌کنند می‌توانند برای اصلاح ظرفیت به مراکز تعویض پلاک در مراکز استان‌های خود و یا مراکز تعویض پلاک میثم یا خاوران در تهران مراجعه کنند تا نسبت به اصلاح آن در کارت خودرو آن‌ها اقدام شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *