اتفاقات عجیب برای اتوبوس کاشیما/ از خرابی در اتوبان تا محاصره شدن توسط پرسپولیسی‌ها + عکس

9:31 - 19 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۶۲۴۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تنها تمرین تیم کاشیما در ورزشگاه آزادی با حواشی عجیبی همراه بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، روز گذشته کاروان تیم کاشیما برای برگزاری تمرین در زمین اصلی ورزشگاه آزادی به استادیوم رفتند و در بین راه برای خبرنگاران این تیم که سوار اتوبوس دیگری بودند اتفاق عجیبی افتاد.

کیمیتو ایمامورا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در اینباره اظهارداشت: در اتوبان بودیم و می‌خواستیم به ورزشگاه برویم که در بین راه با جسم سختی برخورد کردیم که باعث شد اتوبوس دچار مشکل شود و توقف کند. ما بسیار شگفت زده شدیم، اما راننده گفت: مشکل خاصی نیست و می‌توانیم به حرکت ادامه دهیم.

وی در ادامه افزود: در استادیوم نیروهای امنیتی حضور داشت تا شرایط برای رفت و‌آمد ما راحت‌تر باشد و مشکل خاصی به وجود نیاید. بعد از آن سرو کله هواداران پرسپولیس پیدا شد. آنها حلقه‌ای به دور ما تشکیل دادند و ما را ژاپنی خطاب می‌کردند. آنها با انگشت‌های خود نتایج ۳-۰ و ۴-۰ را برای بازی پیش‌بینی می‌کردند و اعتقاد داشتند که به پیروزی می‌رسند. یک ایرانی دیگر هم به یک باره وارد اتوبوس ما شد و شروع به فیلمبرداری کرد. اتوبوس بازیکنان هم به شدت محاصره شده بود.

یوکی آنزای در اینباره گفت: سورپرایز شدم. این جو و اتمسفر را در هیچ یک از بازی‌ها ندیده بودم. تماشاگران پرسپولیس همگی انگشت‌های خود را بالا آورده بودند و ۳-۰ و ۴-۰ را به ما نشان می‌دادند.

خبرنگار ژاپنی همچنین خاطرنشان کرد: در پایان شب هم هواداران پرسپولیس ما را رها نکردند و حتی ضرباتی به اتوبوس ما زدند. در شهر تهران خیلی‌ها اسم کاشیما را صدا می‌زنند.

اتفاقات عجیب برای اتوبوس کاشیما/ از خرابی در اتوبان تا محاصره پرسپولیسی‌ها



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *