آماده باش راهور در جشن قهرمانی پرسپولیس/ حضور پلیس درتمام میادین اصلی شهر/از پارک کردن خودرو‌ها درحاشیه بزگراه تهران-کرج خودداری کنید

19:00 - 18 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۶۱۶۹
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت:با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن شنبه ۱۹ برگزار خواهد شد یکی از مسائل مهم این بازی مسائل ترافیکی است که به هرحال عده زیادی برای حضور در ورشگاه عزمیت می‌کنند وهمچنین بار برگشت قابل توجهی را خواهیم داشت به همین خاطر پلیس راهنمایی ورانندگی فرمانده انتظامی تهران برزگ تمهیدات لازم را پیش بینی کرده است.

آماده باش راهور در جشن قهرمانی پرسپولیس/ حضور پلیس درتمام میادین اصلی شهر/از پارک کردن خودرو‌ها درحاشیه بزگراه تهران-کرج خودداری کنید

سردار محمدرضا مهماندار در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه اظهار داشت:ان شاءالله ما از ابتدای صبح روز شنبه همکارانمان درمعابر اطراف ورزشگاه و همچنین معابری که به ورزشگاه آزادی منتهی می‌شود مثل جاده مخصوص، جاده کرج، همچنین معابر ظع شمالی که به اتوبان حکیم ختم خواهند شد استقرار خواهند داشت و کار کنترل ترافیک را انجام می‌دهند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طبق پیش بینی‌های انجام شده وورد عزیزان تماشاچی از همان ابتدای صبح است به همین خاطر عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی از همان ابتدای صبح حضور فعال خواهند داشت.

وی گفت:شهروندان محترم به این نکته توجه داشته باشند که توقف خودرو‌ها در اطراف خیابان‌های ضلع شرقی و ضلع غربی ورزشگاه ممنوع است وهمه رانندگان عزیز موظف هستند خودرو‌های خود را داخل پارکینک‌ها پارک کنند.

مهاندار اضافه کرد: در صورت پر شدن و تکمیل ظرفیت پارکینگ‌ها به ناچار مجبور هستیم ورودی‌های منتهی به ضلع شرقی و غربی را ببندیم به همین خاطر خواهش می‌کنیم که در این موارد هموطنان و همشهریان گرامی همکاری لازم را با پلیس داشتنه باشند و به هیچ عنوان در حاشیه بزگراه تهران کرج پارک نکنند چرا که در زمان تخلیه راه مسدود شده و برای دیگر مردم مشکل ساز خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در صورتی که رانندگان محترم خودرو‌های خود را در حاشیه اتوبان تهران- کرج و یا محل‌های غیرمجاز مثل ضلع غربی و شرقی پارک کند حتما توسط همکارانم با جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شود.
سردار مهماندار درخصوص آمادگی پلیس راهنمایی و رانندگی در صورت قهرمانی پرسپولیس تشریح کرد: ما در روز شنبه اماده باش صد درصد هستیم و در تمامی میادین و تمام معابر مهم شهر همکاران من حضور خواهند داشت تا تسهیلات ترافیکی را به عمل بیاورند.

وی اضافه کرد: درحالی که مردم شادی می‌کنند ما کنترل ترافیک را انجام خواهیم داد، اما به هرحال عزیزان شهروند باید به این نکته توجه داشته باشند که این شادی آن‌ها مزاحمت‌هایی را برای دیگران ایجاند نکند.

مهماندار تصریح کرد: به هرحال بعضی از شهروندان خسته هستند و قصد رفتن به خانه هایشان را دارند و ما مجبوریم برای برخی از مناطق شلوغی محرومیت و ممنوعیت تردد ایجاد کنیم که این‌ها برای برخی از ساکنان ایجاد زحمت خواهد کرد.

 انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *