در ۴ تصادف اتوبوس بامداد جمعه ۲ نفر کشته و ۲۱ تن مجروح شدند

12:39 - 18 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۶۱۵۱
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از کشته شدن ۲ تن و مجروحیت ۲۱ نفر در ۴ تصادف اتوبوس در بامداد جمعه خبر داد.

در ۴ تصادف اتوبوس بامداد جمعه ۲ نفر کشته و ۲۱ تن مجروح شدند

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه :حوالی ساعت ۱:۵۵ بامداد جمعه در کیلومتر ۲۰ محور ساوه - بویین زهرا در استان مرکزی بر اثر برخورد سواری پراید با اتوبوس، ۷ تن مجروح شدند که از این تعداد یک نفر سرنشین سواری و ۶ تن سرنشین اتوبوس بودند.

وی با بیان این که اتوبوس مذکور متعلق به تعاونی ایران پیما اصفهان بود افزود: اتوبوس با ۲۲ سرنشین از تنکابن به سمت اصفهان می‌رفت که بعد از تغییر مسیر ناگهانی سواری پراید و برخورد با سواری مذکور از مسیر خود منحرف و واژگون شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: در حادثه دوم، حوالی ساعت ۳:۲۰ بامداد جمعه در کیلومتر ۴۴ محور دامغان - سمنان یک دستگاه اتوبوس به دلیل عدم توجه به جلو راننده و برخورد با کشنده هوو، ۲ تن کشته و ۱۰ تن مجروح شدند.

به گفته وی اتوبوس مذکور با ۲۷ سرنشین از مشهد به سمت تهران در حال حرکت بود که دچار این حادثه شد.

رحمانی از برخورد یک دستگاه اتوبوس با کوه در باند شمالی آزادراه قزوین - رشت خبر داد و گفت: این حادثه حوالی ساعت ۳ بامداد جمعه رخ داد که در پی آن ۴ تن مجروح شدند.

وی با تاکید بر این که علت این حادثه هم اکنون در دست بررسی است افزود: اتوبوس یاد شده با ۱۳ سرنشین از تهران به سمت لاهیجان می‌رفت که دچار این حادثه شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به برخورد یک دستگاه اتوبوس با گاردریل در کیلومتر ۵۵ آزادراه امیرکبیر استان اصفهان اشاره کرد و افزود: این حادثه حوالی ساعت ۶:۴۵ بامداد جمعه در حالی رخ داد که اتوبوس مذکور با ۲۳ سرنشین از بوشهر به سمت تهران در حال حرکت بود.

وی با اشاره به این که حادثه مذکور کشته و زخمی نداشته است تاکید کرد: عدم توجه به جلو راننده اتوبوس علت این حادثه بوده است.

 انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *