رشد ۱۳ درصدی حضور زائران در حرم مطهر رضوی در دهه پایانی صفر/ حضور تعداد۳ میلیون و ۱۷۹ هزار و ۴۳۹ زائر

10:57 - 18 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۶۱۱۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
مدیرکل امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: از اربعین حسینی تا (پنجشنبه ۱۷ آبان) در مجموع ۳ میلیون و ۱۷۹ هزار و ۴۳۹ زائر برای شرکت در عزاداری‌های دهه پایانی ماه صفر به مشهد الرضا (ع) وارد شدند. این میزان نسبت به سال گذشته در همین زمان رشد ۱۳ درصدی دارد.
ورود بیش از ۳ میلیون و ۱۷۹ هزار زائر به مشهد الرضا /۳۴۶ هزار نفر زائر پیاده هستندمهدی فروزان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی بیان کرد: از اربعین حسینی تا(پنجشنبه ۱۷ آبان) در مجموع تعداد۳ میلیون و ۱۷۹ هزار و ۴۳۹ زائر برای شرکت در عزاداری‌های دهه پایانی ماه صفر به مشهد الرضا (ع) وارد شدند. این میزان نسبت به سال گذشته در همین زمان رشد ۱۳ درصدی دارد.

وی اظهار کرد: از این میزان ۲ میلیون و ۴۳۷ هزار و ۴۵۴ نفر با وسایل نقلیه شخصی به مشهد سفر کرده اند.

 فروزان عنوان کرد: ۴۳۳ هزار و ۷۲۳ نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای و ۱۸۹ هزار و ۱۸۲ نفر با قطار به مشهد وارد شده اند. تعداد ۱۱۹ هزار و ۱۳۲ نفر هم از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد به مشهد سفر کردند.

 مدیرکل امور زائران استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: آمار زائران پیاده‌ای که تا شب گذشته به مشهد مجموع زائران پیاده‌ای که به مشهد وارد شده و یا در طول محور‌های منتهی به شهر بودند در مجموع ۳۴۶ هزار و ۹۸۵ نفر بودند که در قالب یک هزار و ۲۶۹ کاروان ساماندهی شده اند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *