معاملات پر حجم نصیب گروه بانکی و خودرویی شد/ صعود ۱۷۳۳ واحدی شاخص +نمودار

11:11 - 18 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۶۱۰۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در سومین هفته آبان ماه با رشد ۱۷۳۳ واحدی در پنج روز کاری به کانال ۱۸۵ هزار و ۱۰۰ واحدی رسید که علت اصلی روند صعودی شاخص معاملات پر حجم در گروه بانکی‌ها و خودرویی‌ها بوده است.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، در هفته گذشته بازار بورس معاملات پر حجمی را پشت سر گذاشت و با عدم تاثیرپذیری از فضای سیاسی شاهد رشد ارزش معاملات بودیم.

در روز‌هایی از معاملات این هفته سهام‌های بانکی و خودرویی توانستند با رشد قیمت مواجه شوند، این سهم‌ها در روز‌های گذشته با نوسان قیمت مواجه بودند به طوری‌که در روز‌هایی با افت نسبتا شدید قیمت مواجه شدند و در مقابل در روز‌های دیگر قیمتشان روند صعودی داشت.

در این میان شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در دوازدهمین روز آبان ماه با روند مثبت ۸۱ واحدی معاملات خود را آغاز کرد و در کانال ۱۸۳ هزار و ۴۴۸ واحدی متوقف شد که این رقم بیشترین میزان ریزش طی هفته گذشته بوده است.

به علاوه در سیزدهمین روز از آبان ماه با اُفت ۵۳۰ واحدی به پله ۱۸۲ هزار و ۵۳۰ واحدی صعود کرد.

این در حالی است که در روز دوشنبه، چهاردهمین روز آبان ماه شاخص با روند صعودی ۱۲۴۱ واحدی به پله ۱۸۴ هزار و ۱۵۹ واحدی اوج گرفت.

معاملات بورس در پانزدهمین شاخص با رشد ۹۴۰ واحدی به ارتفاع ۱۸۵ هزار و ۱۰۰ واحدی صعود کرد و در روز چهارشنبه معاملات بورس به واسطه تعطیل رسمی انجام نشد.

بر این اساس روند مثبت شاخص و توقف در نیمه کانال ۱۸۵ هزار واحدی در هفته گذشته حاکی از رشد نماد‌های بانکی، خودرویی و نماد‌های متفرقه در تالار بورس بوده است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *