هاشمی به قهرمانی دسته ۱۰۲ کیلوگرم رسید/ بیرالوند در دوضرب طلایی شد

20:16 - 17 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۶۰۹۲
ملی‌پوشان دسته ۱۰۲ کیلوگرم ایران در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، در ادامه مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان در ترکمنستان، علی هاشمی و رضا بیرالوند ملی‌پوشان دسته ۱۰۲ کیلوگرم کشورمان امشب (پنجشنبه) به رقابت با هشت وزنه‌بردار دیگر پرداختند.

در حرکت یک ضرب، هاشمی به ترتیب وزنه‌های ۱۷۲ کیلوگرمی، ۱۷۷ کیلوگرمی و ۱۷۹ کیلوگرمی را مهار کرد تا با این رکورد در جایگاه دوم قرار گیرد و مدال نقره را از آن خود کند.

بیرالوند دیگر نماینده کشورمان نیز در این دسته نیز به ترتیب با مهار وزنه‌های ۱۶۶، ۱۷۲ و ۱۷۵ کیلوگرمی به عنوان چهارمی دست یافت.

در حرکت دوضرب، علی هاشمی در ابتدا دو وزنه ۲۱۱ و ۲۱۷ کیلوگرمی را مهار کرد، اما در تلاش سوم نتوانست وزنه ۲۲۱ کیلوگرمی را بالای سر ببرد. بدین ترتیب او در حرکت دوضرب با ۲۱۷ کیلوگرم صاحب مدال برنز و عنوان سومی شد و در مجموع هم با رکورد ۳۹۶ کیلوگرم به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافت.

رضا بیرالوند نیز در حرکت دوضرب ابتدا نتوانست وزنه ۲۰۷ کیلوگرمی را مهار کند، اما در ادامه موفق به بلند کردن صحیح وزنه ۲۰۸ کیلوگرمی شد. وی در تلاش سوم وزنه ۲۱۸ کیلوگرمی را انتخاب کرد و موفق به مهار آن شد. بدین ترتیب بیرالوند در حرکت دوضرب با رکورد ۲۱۸ کیلوگرم به مدال طلا رسید و در مجموع با ۳۹۳ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *