تا روز آخر برای گرفتن سهمیه آسیا می‎‏جنگیم/ مقابل تراکتورسازی در زمین خودمان میهمان بودیم!

11:50 - 17 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۶۰۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دروازه‌‏بان تیم فوتبال پیکان تهران مدعی شد که هدف تیمش گرفتن سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیاست.

وحید شیخ‌ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره شرایط تیم پیکان اظهار داشت: با وجود اینکه در بازی آخر شکست خوردیم، اما خدا را شکر تیم در شرایط خوبی به سر می‎برد و خودمان را برای بازی با پارس جنوبی آماده می‎کنیم.

دروازه‎بان تیم فوتبال پیکان تهران با اشاره به اولین شکست خانگی تیمش که در دیدار هفته گذشته مقابل تراکتورسازی رقم خورد، خاطرنشان کرد: به جز یک بازی که به تساوی انجامید، پیکان در بقیه دیدار‌های خانگی پیروز شده بود. در دیدار مقابل تراکتورسازی با وجود طرفداران حریف ما در زمین خودمان میهمان بودیم، ولی این نباید بهانه باخت ما شود. ما در ۱۰ دقیقه اول بازی را رها کرده بودیم، اما در ۸۰ دقیقه بعدی سَر‌تر از تراکتورسازی بودیم.

وی در مورد دیدار روز جمعه پیکان مقابل پارس جنوبی گفت: پارس جنوبی هم تیم خیلی خوبی است که ما در جام حذفی با این تیم بازی کرده بودیم. چون در بازی قبلی شکست خوردیم، در تلاش هستیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

شیخ‌ویسی ادامه داد: از ابتدای فصل هدف‎مان این بود که سهمیه حضور در آسیا را بگیریم که مطمئن باشید تا روز آخر برای رسیدن به آن می‏‌جنگیم. پیکان امسال جزو بالانشینان جدول لیگ برتر خواهد شد، چون برای همه رقبا تیم خطرناکی است.

دروازه‌‏بان تیم فوتبال پیکان تهران در پاسخ به این سؤال که «آیا از عملکردت در فصل جاری لیگ برتر راضی هستی یا خیر»، تصریح کرد: نسبت به آمار و ارقامی که از عملکردم وجود دارد، از کار خودم راضی‎ام، اما با این حال معتدم که باز هم می‎توانم بهتر از این هم باشم. البته من دوست داشتم به تیم ملی دعوت شوم، اما فکر می‎کنم با شرایط موجود این اتفاق نمی‎افتد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *