تارتار: ارزش پیروزی مقابل پیکان بیش از سه امتیاز است/ انگیزه خاصی مقابل استاد خودم، مجید جلالی دارم

18:13 - 17 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۵۹۳۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: به دنبال سه امتیاز مقابل پیکان هستیم و ارزش این مسابقه و پیروزی در آن، بیش از سه امتیاز است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پیکان صحبت‌هایی انجام که گزیده‌ای از آن را در ادامه می‌خوانید:

*بازی مقابل تیمی که ثبات و ساختار خوبی از لحاظ باشگاهی دارد، آسان نیست و کار ما می‌تواند گره بخورد، تیم ما هم به خصوص در خانه نتایج خوبی گرفته و تیم‌های خوبی را در اینجا شکست داده یا متوقف کرده‌ایم.

*پیکان سه سال است که کادر فنی خود را حفظ کرده و ثبات خوبی دارد. من هم انگیزه خاصی مقابل استاد خودم، مجید جلالی دارم و می‌خواهم نشان دهم در مدتی که افتخار شاگردی او را داشته‌ام، شاگرد خوبی بودم.

*به دنبال سه امتیاز این مسابقه هستیم و ارزش این مسابقه و پیروزی در آن، بیش از سه امتیاز است، چون اگر در این بازی پیروز شویم، با پیکان در جدول هم‌امتیاز خواهیم شد.

*می‌خواهیم در ابتدای بازی فشار زیادی به پیکان بیاوریم و می‌دانیم این تیم در ضدحملات، تیم بسیار خطرناکی است. از بازیکنان سرعتی پیکان مراقبت می‌کنیم و هدف ما این است که با تمام احترام به پیکان، کار را در نیمه اول تمام کنیم.

*امیدوارم داوران، ما را به عنوان یک تیم بی‌انگیزه نبینند. ما به رسیدن به بالای جدول امید داریم و می‌خواهیم شایستگی‌های خود را نشان داده و موفق باشیم. اگر حقی داریم، داوران به ما بدهند و انتظار نداریم که حق تیم دیگری را به ما بدهند.

*خیلی امیدواریم و انتظار داریم هواداران فردا ورزشگاه را پُر کنند. ما به حمایت آن‌ها نیاز داریم و با توجه به شکستی که هفته گذشته با ناداوری متحمل شدیم، امیدوارم تماشاگران به عنوان یار دوازدهم، یار و یاور ما باشند. مانند اوایل فصل گذشته که برای حمایت ما شور و شوق داشتند.

*هواداران شرایط را درک کنند و اجازه ندهند این سرمایه استان از دست برود. تماشاگران با حمایت‌های خود، از این سرمایه محافظت کنند. سپیدرود چطور در انتهای جدول حضور دارد و هواداران این تیم از سپیدرود حمایت می‌کنند. این حمایت به خاطر حضور سپیدرود در قعر جدول است. تماشاگران پارس اجازه ندهند به آنجا برسیم و کمک کنند که بالا برویم.

*از تجربه محسن بنگر و جوانی مجتبی لطفی کنار هم استفاده خواهیم کرد و یک بازیکن امید هم روی نیمکت داریم. مصدومیت جزئی از فوتبال است. ما در برخی پست‌ها از لحاظ کمیت، مشکل داریم ان‌شاءالله در نیم‌فصل، تیم کامل‌تری را روانه مسابقات خواهیم کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *